Comments: |
aha! iepazīsimies: absurds. ar cenas piekaru: 1 miljons nacionālajā valūtā; tālāk vēl; Demakova: gaismas pils būs gatava 4 gados, (bet pa vidu vēl daudz dažādu gaumīgu projektu).
man tikai jau daudzus gadus ir aizdomas, ka tie, kas par vai pret to bibliotēku runā, nav nac bibliotēkā kaut ko meklējuši jau ļoti daudzus gadus, vai nekad.
From: | divi_g |
Date: | 14. Februāris 2008 - 15:30 |
---|
| | | (Link) |
|
Par pēdējo rindkopu - žetons! :DDD
es piekrītu - 'rīcības komiteja' un bibliotēka kā saturs ir šķirtas lietas, kas tekstu labirintam kopīgs ar ašo iespēju menedžmentu?
From: | divi_g |
Date: | 14. Februāris 2008 - 18:36 |
---|
| | | (Link) |
|
Kas ir "rīcības komiteja" un kādēļ muzejs tiek dēvēts par "tekstu labirintu", nevis, piemēram, "eksponātu labirintu"?
rīcības komiteja, subjektīvi, būtu ļaudis, kas nodarbojas ar bibliotēkas un tās pavadprojektu, piemēram, tās ātrvadu interneta 1 miljonu vērtā REKLĀMAS projekta, menedžmentu un virzīšanu, un pelna, tos slēdzot, no vienas puses, rīkojoties ar nodokļu maksātāju naudu, no otras, (paturam prātā lielisko peļņu) ignorējot to sabiedrisko lietderīgumu, savukārt, tekstu labirints, poētiski, ir bibliotēka. tagad varētu būt skaidrāks?
varbūt šis varētu būt sistēmas darbības, uzsveru, sistēmas darbības, nevis konkrētā gadījuma, ilustrācija, vienkārši projicējam uz valsts pārvaldes, šai gadījumā KM, jomu komercsfēras pasūtījumu izkārtojuma modeli http://www.apollo.lv/portal/news/73/articles/120570
| From: | lux_y |
Date: | 15. Februāris 2008 - 14:19 |
---|
| | | (Link) |
|
Kāpēc tu man to saki?
es tik ļoti neievēroju šos tev un ne tev, jautājums ir radies, virs tevis, virs tava izdzēstā ieraksta, nu, tad es arī atļāvos repliku atbildei uz to. pasaule negriežas ap mums katru dziļi individuāli. tā ka ne visu arī vajag uztvert kā uz sevi attiecinātu. žēl, ja esmu radījusi papildu neizpratni. der arī nomierināties. vnk domāt. ja kaut kas uzrunā.
From: | (Anonymous) |
Date: | 15. Februāris 2008 - 15:09 |
---|
| | | (Link) |
|
Bet vai tu neesi ievērojusi (zinājusi), ka reklāmas nauda NAV nodokļu maksātāju nauda, un tā ir daļa no visa Bila&Melindas Geitsu fonda projekta, t.i, reklāmas pasākumi, projekta publicitāte?
piedod, apliecinājuma dokuments būs garš, jo izrādījās pagrūti atrast linku, tas ir citāts no apm. decembra sākuma Lauku avīzes, aizej uz biliotēku un iepazīsties ar visu; te ir runa precīzi par kampaņu, par kuru runā kihelkonna; ja vēl vajadzīgi kādi skaidrojumi, ziņo, lūdzu!
A. Štokenbergs: — Vakar (27. nov. — E. L.) bija kliedzošs piemērs, kā pēc līdzšinējiem principiem dala valsts naudu. Noslēdza līgumu, ka viens no kantoriem bibliotēkas celtniecības tuvumā, aģentūra «Kultūras informācijas sistēmas» iniciēs reklāmas kampaņu teju par 1 milj. latu!
V. Krustiņš: — Par ko?
— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
E. Štelmahers: — Līdzīgās reklāmas kampaņās jums ieteic labāko veļas pulveri vai zobu pastu. Tikai to finansē uzņēmumi par savu privāto naudu. Miljons latu ir salīdzināms ar lielas internacionālas kompānijas reklāmas gada budžetu Latvijā.
A. Štokenbergs: — Tas ir Kultūras ministrijas lēmums. Viņi izraudzījās šo kā «saprātīgāko» pielietojumu miljonam nodokļu maksātāju līdzekļu.
E. Līcītis: — Labs, humāns reklāmas mērķis. Varbūt miljons tam izklausās padaudz.
— Manuprāt, naudu nevajag izķēzīt šādā veidā. Latvijā, piemēram, ir vairāki simti bērnu, kuriem nepietiek naudas dzirdes aparātiem, un te ir runa iesākumā par apmēram 90 tūkstošiem latu. Taču valdība saka, ka tam naudas nav, un bērnu dzirdes aparātiem naudu piešķirs tikai 2009. gada otrajā pusē. Tās ir šausmas.
ironiski, kļūda bija atslēgas vārdā: aizej uz bibliotēku.
From: | (Anonymous) |
Date: | 15. Februāris 2008 - 15:25 |
---|
| | | (Link) |
|
KĀPĒC tu domā, ka Štokenbergs zin labāk? Kāpēc tu tici visam presē rakstītajam?
Publicitāte tiek finansēta no BMGF līdzekļiem.
P.S. Bibliotēkas noteikti pazīstu labāk. | |