bibliotēku reklāma - internets un wc |
[14. Feb 2008|01:51] |
|
|
|
Comments: |
piedod, apliecinājuma dokuments būs garš, jo izrādījās pagrūti atrast linku, tas ir citāts no apm. decembra sākuma Lauku avīzes, aizej uz biliotēku un iepazīsties ar visu; te ir runa precīzi par kampaņu, par kuru runā kihelkonna; ja vēl vajadzīgi kādi skaidrojumi, ziņo, lūdzu!
A. Štokenbergs: — Vakar (27. nov. — E. L.) bija kliedzošs piemērs, kā pēc līdzšinējiem principiem dala valsts naudu. Noslēdza līgumu, ka viens no kantoriem bibliotēkas celtniecības tuvumā, aģentūra «Kultūras informācijas sistēmas» iniciēs reklāmas kampaņu teju par 1 milj. latu!
V. Krustiņš: — Par ko?
— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
E. Štelmahers: — Līdzīgās reklāmas kampaņās jums ieteic labāko veļas pulveri vai zobu pastu. Tikai to finansē uzņēmumi par savu privāto naudu. Miljons latu ir salīdzināms ar lielas internacionālas kompānijas reklāmas gada budžetu Latvijā.
A. Štokenbergs: — Tas ir Kultūras ministrijas lēmums. Viņi izraudzījās šo kā «saprātīgāko» pielietojumu miljonam nodokļu maksātāju līdzekļu.
E. Līcītis: — Labs, humāns reklāmas mērķis. Varbūt miljons tam izklausās padaudz.
— Manuprāt, naudu nevajag izķēzīt šādā veidā. Latvijā, piemēram, ir vairāki simti bērnu, kuriem nepietiek naudas dzirdes aparātiem, un te ir runa iesākumā par apmēram 90 tūkstošiem latu. Taču valdība saka, ka tam naudas nav, un bērnu dzirdes aparātiem naudu piešķirs tikai 2009. gada otrajā pusē. Tās ir šausmas.
ironiski, kļūda bija atslēgas vārdā: aizej uz bibliotēku.
From: | (Anonymous) |
Date: | 15. Februāris 2008 - 15:25 |
---|
| | | (Link) |
|
KĀPĒC tu domā, ka Štokenbergs zin labāk? Kāpēc tu tici visam presē rakstītajam?
Publicitāte tiek finansēta no BMGF līdzekļiem.
P.S. Bibliotēkas noteikti pazīstu labāk. | |