e-maxima |
[26. Mar 2015|08:59] |
liels bija mūsu prieks, kad e-maximas atnestajā maisā atradām ananāsu sulas paku. to es nebiju pasūtījusi. kad sula bija izdzerta, konstatēju, ka maisā trūkst viena cita dzēriena, un 6 auzu pārslu paku vietā ielikta tikai 1.
sūdzēties? skāde par apmēram 4 eiro. |
|
|
Comments: |
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/48662/659) | From: | lauwa |
Date: | 26. Marts 2015 - 09:15 |
---|
| | | (Link) |
|
oho, papīrā norādītas visas auzupārslas, nav pie 'neesošajām' precēm? Pasūtu bieži, nekad nav šitā bijis. Ir vienreiz bijuši lieki tomāti un vienreiz arī gurķi :D
papīrā ir visas 6 pārslas, kā arī spilvas sīrups. par pēdējo neiebilstu; sula bija garšīga.
vispār jau pie saņemšanas drīkst arī pārbaudīt maisu saturu
ja tur 3 maisi ar 20 dažādām pārtikas precēm, tad var arī negribēties pārbaudīt. bet nu turpmāk pārbaudīšu.
Nu, jā, ja tā sūdzība tik novēloti, tad grūti ko ieteikt. Es esmu sūdzējusies tai pašā dienā, ka jogurtam vāciņš saplēsts, man atskaitīja naudu.
es biju pieteikusies uz vēlo piegādi, ap 9 vakarā :)
A, nu ja tas bija vakar, noteikti pasūdzies!
From: | (Anonymous) |
Date: | 20. Aprīlis 2015 - 11:56 |
---|
| | | (Link) |
|
Es te tā ļoti novēloti, bet gadījumā, ja kāds atrod šo un ir aktuāla līdzīga problēma (man tieši šodien šis, nejauši atrasts, noderēja kā mudinājums pasūdzēties par trūkstošu dzēriena pudeli) – pēc sūdzības saņemšanas (e-pastā) viņi uzreiz atzvanīja un teica, ka atdos naudu. Tā ka noteikti ir vērts!
From: | (Anonymous) |
Date: | 15. Oktobris 2015 - 13:33 |
---|
| | e-Maxima sākusi krāpt klientus | (Link) |
|
Pirms nedēļas atvestajā pakā trūka melones - maksa apm. 1 eiro, kas nebūtu nekas traks, bet 4 e-pasta ziņojumi par šo temtau palika bez atbildes, arī uz telefonzvaniem neviens neatbildēja. Pirms tās Patrikas vai kā nu to sauc nodibināšanas šādas lietas nenotika. | |