Oktobris 13., 2006
| 10:52 - šodienas izbesītājs Meils, ko pēc lielas besīšanās, aizsūtīju autoostai:
"Labdien! Gribēju Jums jautāt, vai Jūsuprāt tas ir normāli, ka es STUNDU mēģinu sazvanīt abus maksas tālruņus 9001111 un 9000009, un visu laiku numuri ir aizņemti? Man ir jārezervē biļete uz pieprasītu reisu, kurš tikai vienreiz dienā brauc man vajadzīgajā virzienā, un es to nevaru izdarīt, jo maksas tālrunis, kurš iekārtots tieši tādam nolūkam, lai varētu rezervēt biļeti, NEDARBOJAS un ir aizņemts STUNDAS garumā. Zvanīju uz 722658, lai jautātu, kas par lietu- jā, tas ir zāles adrministrācijas numurs, bet Jums nav norādīts NEVIENS cits numurs, kur varētu interesēties vai izteikt savas pretenzijas. Zāles administratore laipni paskaidroja, ka tur strādā viens cilvēks, kurš apkalpo abus maksas tālruņus un šis cilvēks nevar paspēt apkalpot. Bet, ATVAINOJIET, tā NAV mana problēma! Ja Jūs piedāvājat pakalpojumu, tad nodrošiniet tā darbību, ja nespējat- tad vienkārši nepiedāvājiet! Tagad es stundu besos laukā, kamēr sazvanu un dabūju vienu no pēdējām vietām autobusā! Ja būtu vēl minūtes 20 nevarējusi sazvanīt, man 4 stundas pārpildītā autobusā būtu jāstāv kājās! Un tikai tāpēc, ka Jums nav darbinieku, kas varētu pienācīgi apkalpot pakalpojumu, kuru Jūs piedāvājat. Turklāt zāles administratore uz manu jautājumu, vai tas ir normāli, atbild, lai nāku tad pie viņiem strādāt, laipni gaidīšot! Un tāda ir attieksme pret klientu?! Uz šo vēstuli vēlētos sagaidīt arī paskaidrojošu atbildi no Jums, jau iepriekš pateicos."
Pilnīgi raudāt aiz dusmām gribējās.
|
Comments:
siikumi taadeelj es uz maajaam nebraucu un patiikama sajuuta tacju, ka zini - vienmeer esi gaidiits, kaut vaij pie infō taalrunja stradaat!
njaa... ljoti patiikama:) tagad zinaam, kur varam iet straadaat, kad pienaaks taada apokaliptiska situaacija..
un katru dienu tu paliidzeetu taadiem kaa tu :) mmm:)
jaa... karjeras iespējas un viss pārējais kā uz delnas.
| From: | mat |
Date: | 13. Oktobris 2006 - 12:23 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu neviens jau negrib stāvēt kājās, tāpēc jau arī tas tel. nr. bija aizņemts:) Vajadzēja padomāt laicīgāk un piezvanīt trešdien :P
Tas, ka viņi piedāvā šo pakalpojumu sliktā kvalitātē jau ir viņu problēma. Negribi nelieto viņu pakalpojumus :D Kāpēc neje tirgū pie tantiņas, kas tirgo jau iepuvušus ābolus, un nestāsti, ka nafid viņa piedāvā šitādus sapuvušus ābolus?
Tas tā, lai Tev vēl uzlabotu omu ;)
neaizstāvi viņus, ja? nepiedāvā pakaplpojumu, kuru nevari nodrošināt- biznesa likums! :)
| From: | mat |
Date: | 13. Oktobris 2006 - 14:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Biznesā likumu nav! :D
Ņemot vērā, ka viņi ir nosacīti monopolisti, tad viņi jau var darīt gandrīz visu, jo cilvēkiem jau tāpat kaut kā mājās jāaizbrauc. Tagad vēl aizsūti vēstuli patērētāju aizstāvības dienestam.
uz muusu galu sjitaisj neies cauri tur mashjiinas uz viena srokas pirkstiem saskaitaamas |
|
|