Marts 28., 2003
| 15:08 tas punkts, kurā mēs paši sevi nododam, pārvēršas par durvīm, pie kurām var pieklauvēt. © teeja
|
Comments:
| From: | elina |
Date: | 28. Marts 2003 - 15:16 |
---|
| | | (Link) |
|
3x jaaparlasa, lai uztvertu :) bet, kad uztver tad atkal gribas veikt to perversijas funkciju - printeet un likt pie sienas :)
atziisties kaads tev mails bij saulj
jūzerinfo slinkums pastīties? hb@inbox.lv :)
| From: | maska |
Date: | 28. Marts 2003 - 16:23 |
---|
| | | (Link) |
|
Spēja patiesi nodefinēt robežšķirtni, pie kuras vēl iespējams, pieklauvēt, radot skaņas viļņus šķirtnes vienā vai otrā pusē, ir iepriekšnoteiktas ar to, ka šīs patlabanējas puses mums jau ir bijušas zināmas, un pāsija (passion) ir vēlēdamās sajaukt dvēseles dzīves politiskās kartes, ir mazliet padalījusi šo pīrāgu. Smieklīgākais jau ir tas, ka pirmais no klauvētgribētājiem būs pats šādas gara pasaules radīšanas iniciators. Kas savukārt izsauks ļaušanos un pieplakšanu radioviļņiem.
nupatās tikai sapratu, ka to pieklauvēšanu var saprast kā klauvēšanu no ārienes... vislaik biju uztvērusi to kā paša ceļu pie sevis caur tiem punktiem, kur ikdienas apvalkam cauri spīd neapjaustais, neiepazītais es.
un šī nošķiršanās jau pastāv vienmēr, ja vien pastāv kaut minimāla spēja paskatīties uz sevi no malas. jo pašrefleksija bez sadalīšanās divos "es" nav iespējama. un ar pašrefleksiju, kaut vai minimālā līmenī, nodarbojas ikviens cilvēks (vismaz es nezinu nevienu, kas nenodarbotos).
From: | teeja |
Date: | 28. Marts 2003 - 22:13 |
---|
| | heh :) | (Link) |
|
njā. es gan biju domājusi klauvēšanu no ārpuses, :) bet pilnīgs bingo arī tavai izpratnei. kristietības ceļš savā izpausmē ir tāds pats kā budisma/daoisma/parastas izaugsmes...atšķiras tikai definīcijas un motivācijas.njā. nu jau man velk uz fucking ezotērismu :)
"parasta izaugsme" :DDD tip priekš tiem, kas tankā :D
From: | teeja |
Date: | 28. Marts 2003 - 22:15 |
---|
| | nu bļin | (Link) |
|
vai nu tu esi afigenna gudrs vai arī pūlies tāds izlikties. es šodien esmu tieša. :)
|
|
|
|
Sviesta Ciba |