Līdzīgi Mērfija likumiem, internetā var uziet atsauces uz Godvina likumu. Proti, jebkura online diskusija agri vai vēlu deģenerējas līdz tam, ka tiek piesaukts Hitlers/nacisms. Godvina likums vienā no tā formām pasludina, ka pirmais, kurš diskusijā piesauc Hitleru vai nacismu - automātiski zaudē.
Līdzīgi gribētos definēt Valentīna likumu. Proti, svētku komercializācija ir neglābjams fakts. Tas, ka Valentīndiena un Visu Svēto dienas priekšvakars varētu būt ieviesti šeit puslīdz apzināti kā komerciāls produkts, ir teorētiski pieļaujams, bet nav pierādāms. Pirmais, kurš cenšas norādīt uz acīmredzamo, zaudē tiesības izteikties dotajā diskusijā par šo tēmu tālāk, līdzkamēr nav pierādījis, ka tomēr neuzskata pārējos par idiotiem. |