- 15.6.16 21:03
- Īsti nesaprotu, kam adresēta visādos sabiedriskajos tīklos čakli rādītā probācijas dienesta reklāma par elektronisko uzraudzību. Vai tiešām viss tik ļoti tagad mainījies, ka cietumnieki ir aktīvi sociālo tīklu lietotāji un varētu tikt iekārdināti? Vai varbūt vienkārši kaut kur mētājās nauda, un to vajadzējis notriekt?
- 7 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 15.6.16 21:08
-
Jā, cietumnieki ir aktīvi sociālo tīklu lietotāji kā jau visi. (tas, protams neatbild uz jautājumu par reklāmas adresātu)
- Atbildēt
- 15.6.16 22:17
-
Tiešām nenolasās? Arī likumpārkāpēji ir cilvēki. Mums katram var kāja paslīdēt. Mēs esam viņu vidū.
- Atbildēt
- 15.6.16 22:22
-
Arī nesaprotu. Es skatījos Vilipsona kājas bildi uz baseina fona, ko viņš bija ielicis savā jubilejā, un blakus man reklamēja to probācijas dienesta kājassprādzi.
- Atbildēt
- 15.6.16 22:22
-
Norvēģijas – ES finanšu instruments, par to tiek/tiks ieviestas aproces un klāt nāk obligātā "sabiedrības informēšana." Mērķis parastais - iekļaut, izglītot, informēt, blabla. Rezultāts? Booooooring.
- Atbildēt
- 15.6.16 23:41
-
Jā, šis mani arī ļ. izbrīnīja. Vai man būtu paredzēts pieteikties?
- Atbildēt
- 16.6.16 00:11
-
pagājušogad uz Pleskavas šosejas bija milzīgi csdd outdori ar aicinājumu nezagt ceļazīmes!
- Atbildēt
- 16.6.16 09:28
-
lai arī konkrētās reklāmas ir dīvainas, tomēr īsti nesaprotu, kādēļ brīnīties par adresātu. ir jāinformē sabiedrība un jāpieradina pie domas par šāda veida soda ieviešanu. ja vienu dienu paziņos – turpmāk daļa huligānu nesēdēs cietumos, bet tā vietā staigās apkārt, lai arī ar kaut kādu pīkstuli pie kājas, divas trešdaļas sabiedrības sašutumā un noraidījumā kliegs, skaidrs.
- Atbildēt