Vai es pareizi saprotu- ar tik lētiem trikiem, kā raidījuma galviņas/logo nepārprotamo līdzību brainvaš apvienības logucim un ikvakara sēdēšanu LNT kanālā Stendzinieks, Ēķis un Ķirsons cer iestumt zināmo apvienību Saeimā? Nauda, zināms, nesmird, bet nu tāds boorings- katru vakaru 3 stundas sēdēt studijā un izlikties, ka esi eksperts ikvienā lietā.
P.S. Un lēta izbrīna tēlošanu: Ēķis Kā? Desa par Ls 1,20? Kas tad tur ir iekšā? (Ak ja tu, Ēķi, zinātu, ka daudziem cilvēkiem nav naudas dārgākai desai vai vispār desai).
Fuff, labi, ka vismaz TAS iet garām, man jau no ziņu vietnēm nelāgi metas.
(Anonymous) / 27. Jūlijs 2010@09:04 | |
nu bet nevajag lolot ilūzijas, ka visi ir baigi izglītoti, domājoši, analītiski un līdzi sekojoši. TP elektorāts vienmēr bijuši cilveki ar salidzinoši sliktāku izglītību, piemēram. Viņi to saprot, tāpēc arī necenšas neko vairāk
kur ir tāds kāds statistisks pētījums par to, kas un kā skatās TV? Jo citādāk sanāk, ka 'vidējo skatītāju' domājošie vnk projicē savas slapjās vēlmes uz auditoriju, kuru nemaz nepārzina...
(Anonymous) / 27. Jūlijs 2010@10:23 | |
nu tak ir firmas (vismaz 1), kas ar to nodarbojas un skatītajiem pieliek mājās kastīti, kas reģistrē cik ilgi, kuru kanālu u.tml skatās. Datus par dārgu naudu var nopirkt. Ja vēl sarunā ar attiecīgajiem, ka viņus nointervē par politiskiem jautājumiem, tad jau vispār dati zelta vērtē. Mums skolā deva pavecus datus - paspēlēties ar viņiem, bija interesanti..domāju, ka tiem, kam vajag, ir pieejami arī aktuāli dati.
cik man nācies strādāt medijos, redaktoriem ikdienā ir visai maza jēga par datiem, 'vidējais lasītājs/kalusītājs/skatītājs' gan tiek mētāts uz katra stūra. No otras puses - ja jau netaisīs kvalitatīvus un jēdzīgus raidījumus, tad jau arī skatītājs neuzzinās, ka tādi viņu interesē un nevarēs tādus redzēt. skatās jau to kas ir un pieprasa no tā, kas redzēts..