- 2024.06.08, 10:24
- Vācijā tādas ziņas, ka pieprasījums pēc e-auto ir spēcīgi nokrities. (Pārējās Eiropas valstīs gan vēl ne.)
Interesanti par benzīna cenām, pirms gada (pusotra) benzīns bija ap 2 eiro litrā. Tagad kādi 1.70 €/l. Benzīnniekiem (ICE) business as usual.
Bet ja gribētu tā kārtīgi e-auto kustībai dot ceļu, benzīnam cenu varētu pacelt uz 3 €/l, bet elektrībai cenu kaut kā turēt ap 20 centi/kWh. - 37 rakstair doma
- 10.6.24 15:10 #
-
Veci dati?
Te TCO aprēķini vairākām ES valstīm: https://www.ayvens.com/en-cp/blog/total-cost-of-ownership/tco-ev-ice-compar ison/
Gandrīz visās valstīs BEV TCO ir zemāks nekā ICE - Atbildēt
- 10.6.24 15:29 #
-
Pēc Kristapa Skuteļa aprēķiniem tviterī.
Tiem, kam ir nauda, rēķina savādāk, nekā tāds, kurš nopelna minimālo algu. - Atbildēt
- 10.6.24 16:48 #
-
Tas ir nopietns arguments. Tas, kurš nopērk mašīnu par 30k, tērē mēnesī 500 par kredīta maksājumu. Cilvēks par minimālo algu to nevar atļauties. Tur ir citas izmaksas.
- Atbildēt
- 10.6.24 23:42 #
-
Vai Tu saproti, ka tā lapa ir ar biasu? Tā nav neatkarīgs rēķinātājs.
Šis tik ļoti atgādina visu Pro fanu diskusijas, kur ir tik absolūta pārliecība saviem apgalvojumiem un tik nekritiska ticība avotiem, kas šo pārliecību apstiprina.
Es neesmu pret e-auto. Es tikai šobrīd neredzu iespēju tādu iegādāties. Tās izmaksas nav teiksim 2000 eiro par vēl tīri labi braucamu lietotu auto. Es tādu iegādājos 2014. gadā un nobraucu 10 gadus. Tagad vajadzētu jaunu, bet neesmu gatavs maksāt daudz vairāk.
Man arī īsti nav kur šo auto uzlādēt, jo tas stāv uz ielas. Varētu jau braukt uz uzlādes stacijām un gaidīt, bet no Skuteļa sapratu, ka, ja nav savas uzlādes mājās, tad diez kas tomēr nav.
Un tad augstprātīgā attieksme: man ir e-auto un viss ir labi. Kāpēc tev, nabagam, tā nav? Iespējams, ka tieši tāpēc tu arī raksti – lai palielītos, ka esi bagātāka par citiem. - Atbildēt