- 2024.06.08, 10:24
- Vācijā tādas ziņas, ka pieprasījums pēc e-auto ir spēcīgi nokrities. (Pārējās Eiropas valstīs gan vēl ne.)
Interesanti par benzīna cenām, pirms gada (pusotra) benzīns bija ap 2 eiro litrā. Tagad kādi 1.70 €/l. Benzīnniekiem (ICE) business as usual.
Bet ja gribētu tā kārtīgi e-auto kustībai dot ceļu, benzīnam cenu varētu pacelt uz 3 €/l, bet elektrībai cenu kaut kā turēt ap 20 centi/kWh. - 37 rakstair doma
- 8.6.24 16:07 #
-
Jā, e-auto nebūs tāda veco auto tirgus, jo pēc noteikta laika akumulatori jau būs galīgi nelietojami. Savukārt iekšdedzes dzinēju jaudas kritums ir minimāls.
Jauni akumulatori ir praktiski visas mašīnas vērtība, tāpēc var sagaidīt, ka e-auto paliks tikai elites segments.
Protams, valdības jau var aizliegt iekšdedzes dzinējus vispār. Bet ir risks, ka šīs valdības tiks izbalsotas jau pirmajā svilpienā. - Atbildēt
- 10.6.24 15:03 #
-
Jaunām EV baterijā jau tagad ir 1 000 000 kilometru garantijas. Second hand e-auto drīzāk nebūs, jo baterijas ies un ies un ies...
- Atbildēt
- 10.6.24 15:34 #
-
Pilns internets.
CATL ražo (un pamatā vispirms nodrošinās autobusu un kravas elektroauto, kur tas visbūtiskāk): https://evtechinsider.com/2024/04/10/catl-launches-new-ev-battery-cells-with-ze ro-degradation-after-the-first-1000-cycl es-with-a-one-million-mile-or-15-year-wa rranty/
Lexus arī garantē: https://evcentral.com.au/lexus-1-million-km-battery-backing/
Nepaies ilgs laiks līdz pa lielam visi e-auto ražotāji to varēs garantēt. - Atbildēt
- 10.6.24 16:51 #
-
Tur maz teikts par šo tehnoloģiju. Vai vispār der mazajam auto un kādas ir izmaksas.
Jābūt nedaudz kritiskākam pret avotiem.
Masks sen solīja pašbraucošos auto, bet nav. - Atbildēt