- par elektroauto
- 2014.10.19, 08:54
- daudzi par elektroauto nesaprot "kur varēs uzlādēt"? īstā atbilde ir - jebkur. noparkojot, ielas malā būs stabiņi ar rozetēm, kur vnk dakšiņu iespraust.
pie lielveikaliem, noliekot stāvvietā, varēs arī pieslēgties pie lādētāja. Raugi, Berlīnē daži lielveikali jau šādu papildus iespēju dod: un jo vairāk elektro-auto parādīsies, jo lielāks būs pēc tā pieprasījums. Es prognozēju ka galu galā tā būs standarta lieta - ejot veikalā, noliec auto lādēties, atnāc pēc 30min-1h atpakaļ = auto ir pilnībā uzlādējies.
Un pats galvenais: elektrisko lādētāju (kā stabiņš ar rozeti) var uzlikt pilnīgi visur - visos "europark" laukumos, dzīvojamo namu pagalmos, utt. Nav jābūt kautkāda attālumā no dzīvojamām ēkām/utt, kā gadījumā ar degvielu. - 15 rakstair doma
- ;)
- 19.10.14 12:43 #
-
es arī nesaprotu ;)
kā jau komentāros teica, var uzlikt da jebko un jebkur, bet tas prasa lielākus infrastruktūras ieguldījumus, nekā jebkad ieguldīts degvielas uzpildes tīklu izveidē.
vai stādies priekšā, kādas jaudas uz kvartālu būs vajadzīgas, lai nodrošinātu vienlaicīgu 100 elektromobiļu uzlādi? bet 1000?
ko darīt, lai pieslēgtu 7.5t un lielākas tonnāžas? ko darīs autotransporta depo? vieglie lādējas no 1fāze/16A, smagos mēs slēdzam pie 3fāzes/32A. nav atbilstošu ampēru, nav ātrās 1-2h uzlādes.
BET - ātrā lādēšana "uzsit" līdz 80% no akumulatoru pakas ietilpības, bet, lai nobalansētu visus elementus, paiet stundas, pat dienas. tas kopumā ar ekspluatācijas režīmu ietekmē ilgmūžību.
kamēr vari ņemt auto līzingā, tas neuztrauc, BET - kas notiks ar lietoto elektroauto tirgu? kurš gribēs tērēt tūkstošus bateriju pakas nomaiņai?
utt
... - Atbildēt
- Re: ;)
- 19.10.14 17:18 #
-
jā, un nokaus bateriju paku 3x īsākā laikā, un miers.
vai pats būsi gatavs maksāt, piem, katru gadu/ katru otro gadu pa 2.5k un vairāk naudas kā bateriju pakas maiņas servisu? it sevišķi, ja redzams, ka neesi gatavs katru otro gadu mainīt veļasmašīnu pa 250 naudām? ;) - Atbildēt