- ;)
- 19.10.14 12:43
-
es arī nesaprotu ;)
kā jau komentāros teica, var uzlikt da jebko un jebkur, bet tas prasa lielākus infrastruktūras ieguldījumus, nekā jebkad ieguldīts degvielas uzpildes tīklu izveidē.
vai stādies priekšā, kādas jaudas uz kvartālu būs vajadzīgas, lai nodrošinātu vienlaicīgu 100 elektromobiļu uzlādi? bet 1000?
ko darīt, lai pieslēgtu 7.5t un lielākas tonnāžas? ko darīs autotransporta depo? vieglie lādējas no 1fāze/16A, smagos mēs slēdzam pie 3fāzes/32A. nav atbilstošu ampēru, nav ātrās 1-2h uzlādes.
BET - ātrā lādēšana "uzsit" līdz 80% no akumulatoru pakas ietilpības, bet, lai nobalansētu visus elementus, paiet stundas, pat dienas. tas kopumā ar ekspluatācijas režīmu ietekmē ilgmūžību.
kamēr vari ņemt auto līzingā, tas neuztrauc, BET - kas notiks ar lietoto elektroauto tirgu? kurš gribēs tērēt tūkstošus bateriju pakas nomaiņai?
utt
...