- 2009.09.25, 22:43
- Nez, stāsts ar ātro palīdzību (112 / NMP dienests) kas neieradās 45 minūtes (un avārijā cietis cilvēks lēnām nomira), tā arī pieklusīs, vai arī kautkas pabīdīsies uz priekšu (kādu atbildīgo tiesās, varbūt tomēr ieviesīs iespēju ka glābēji redz zvanītāja koordinātes, ???)
01.10: http://www.diena.lv/lat/politics/hot/rozentale-attaisnojama-butu-divu-brigazu-d osanas-uz-avarijas-vietu
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=610013
Par to kāpēc 112 neredz zvanītāja mob.tel. koordinātes, gan ne vārda.
05.10: http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=610421
Veselības inspekcija (VI) izmeklēšanas rezultātus par novēloti sniegto neatliekamo medicīnisko palīdzību avārijā cietušajam Zvejniekciema tuvumā varētu publiskot oktobra beigās, informēja VI.
15.11: http://zinas.nra.lv/latvija/kriminalzinas/8140-novelotu-palidzibas-sniegsanu-zv ejniekciema-avarija-cietusajam-nesaista-a r-nolaidibu.htm
"Neatliekamās medicīniskās palīdzības brigādes novēlota ierašanās izsaukuma vietā Zvejniekciema tuvumā, kur avārijas rezultātā bojā gāja cilvēks, nav saistāma ar kādas konkrētas ārstniecības personas vai ārstniecības iestādes profesionālo pienākumu nepildīšanu vai arī nolaidīgu to pildīšanu, secinājusi Veselības inspekcija (VI), veicot ekspertīzi par 20.septembrī notikušo ceļu satiksmes negadījumu uz Tallinas šosejas." - 35 rakstair doma
- 27.9.09 10:51 #
-
Domāju, ka ar to, ka eSafety un tajā ietilpstošo eCall bīda Eiropas Savienība, bet OnStar ir GM produkts. Attiecīgi, pašlaik OnStar ir pieejams tikai GM ražotajos auto, bet eCall būs jābūt pieejamam visos EU jaunajos auto, ja pareizi sapratu.
Bet no funkcionālā viedokļa atšķirību varētu nebūt - ir avārija, sūtam datus uz 112/911. - Atbildēt