- 2008.02.12, 21:51
- Tātad, par piena produktu boikotu: būtībā es esmu par (pat ņemot vērā, ka veikalus tas nekādi neietekmēs, jo nepārdoto produkciju viņi vienalga aizgāzīs atpakaļ ražotājam) - bet vismaz ražotāji sāks kurnēt par veikalu brutālo peļņas procentu.
Cenu formējošais faktors tirgus ekonomikā praktiski ir viens: precei tiek uzlikta maksimālā iespējamā cena, par ko to vispār var pārdot.
Ja tu domā boikotēt kādu preču grupu, saproti, ka daudzi nabadzīgie šīs preces boikotē katru dienu: tāpēc ka viņiem vispār nav naudas to nopirkt. Nauda tiek iztērēta vēl primārāku vajadzību apmierināšanai - nevar pirkt pienu, ja trūkst naudas maizei.
Tirgus dalībnieku mērķis ir sasniegt to cenu līmeni, kad tu vairs praktiski nevari atļauties doto produktu pirkt katru dienu. Padomā pats: ja tev mēneša beigās paliek uz rokām brīva nauda, veikalnieki nav savu darbu godam darījuši! Ja tev izdodas kaut ko iekrāt, tātad cenas nav pietiekami augstas. - 14 rakstair doma
- 12.2.08 22:26 #
-
p.s. kā arī daudziem no piena produktiem cenas ir neelastigas, tas nozimee ka cenu izmaiņas izraisa mazākas pieprasitaa apjoma izmaiņas wo taa.
- Atbildēt
- 12.2.08 22:45 #
-
Tjipa - patēriņš ir maz atkarīgs vai pat neatkarīgs no cenas, laikam domāts.
- Atbildēt