- 2007.07.16, 22:55
- Lattelekom, atpisies.
Zvanīt pa drāti un runāties varbūt bija interesanti pirms gadiem 20-30. Tagad ir mobilie sakari, ir internets: epasts, čats, irc, icq, skype, google.talk, forumi, visādi portāli un hujortāli, kam vairs vajag fiksēto telefona līniju? Bez zvanītāja identifikācijas, lai zvanītu ir "jāuzgriež" numurs, un telefonam ir divi režīmi - pīkstēt un nepīkstēt? Dirst.
Lattelekom atsūtīja draudus, ka nodos parāds tiks nodots piedzinējiem (un vēl lepns štempelis "inkasso nodrošina Lindorff"), jo nebiju samaksājis 2 mēnešus rēķinu (abonēšana Ls 3.50 x 2 = Ls 7 parāds), nu un tad es aizgāju, un 10 minūšu laikā atteicos no šī apšaubāmā "pakalpojuma" - maksāt abonementa maksu par telefona līniju, kas man nav vajadzīga, un agrāk nebiju atteicies, tikai tāpēc ka uz iepriekšējā dzīvokļa saimnieka vārda bija.
Skaidrs kas tiem lohiem lēcies - ar naudas savākšanu tagad nodarbojas atsevišķs biznesa centrs, kuram tie abonenti tikai traucē strādāt! Nesamaksātais nodoklis par gaisu traucē elpot!
Nu neko, novēlu kompānijai atrast sevi, ielēkt vilcieniņā, kas būs ienesīgs un visiem iedzīvotājiem vajadzīgs. Bet es, ja būs cita alternatīva, nekad Lattelekom savu naudu nedošu. Piedirš. - 41 rakstair doma
- 16.7.07 23:29 #
-
Sorj, te varbūt liela daļa argumentu būs no Lietotāja Vulgaris viedokļa, BET:
Tiek piedāvāts +/- jēdzīgs ineta pieslēgums praktiski jebkurā izvadiekārtas caurumā, tiek piedāvāta samērā ciparaina televīzija tiem, kam vlom/nav iespēju pogāt citiem, tiek piedāvāts wifi, lai arī par naudu, tomēr až jebkurā pilsētas kaktā gan krogos, gan no telefona būdiņām (Maskavas snobu cūkas ir šokā), arī caur landline tiek nodrošināta liela daļa pakalpojumu, ko mums nodrošina mobilie operatori... un te pilsonis besās par to, ka pats nav nomaksājis pāris rēķinus un / vai nav attapies atrubīt pakalpojumu, ja tas jamam nav nepieciešams.
Te nu jāteic - pats nelietoju neko no minētā, izņemot vulgaris economy mājas tālruni un, kur nespīd haļava,- wifi, bet tomēr uzskatu, ka слишком круто загнул. Ir lērumiem "Attīstīto Valstu", kas par šāda līmeņa infrastruktūru varētu tikai sapņot. - Atbildēt
- 16.7.07 23:31 #
-
lattelekom man ir laukos, un viss, ko viņš man var tur piedāvāt, diemžēl, ir iezvanpieeja. dārga un nenormāli lēna. tomēr tur es to paturēšu, jo citas iespējas jau nav, zilais zobs manam mobiļņikam nestrādā.
- Atbildēt
- 16.7.07 23:37 #
-
Jā, besās! Tāpēc ka maksāju naudu būtībā NE PAR KO! Par telefonu, kuram jau 3 mēnešus, klausuli neesmu pacēlis NEVIENU REIZI! Un tie pidari no LTK iedomājas, ka es vēl viņiem esmu parādā!
Ka baigo servisu viņi man dod, un man būtu baigi jāskrien un tagad jāmaksā! Un ka viņi lūk iekasēs Ls 7 tiesas ceļā, ja es tūlīt pat, līdz datumam X nesamaksāšu viņiem PARĀDU!
A vot es nepiekrītu. Neko viņi man nav devuši, tikai money for nothing kāš. - Atbildēt
- 16.7.07 23:40 #
-
Būtu Tu žoga otrā pusē, domātu citādāk, tjipa - a kas tam cilvēkam kaiš, ka nevar atteikties no pakalpojuma, un šūmējas te par niekiem? :))
- Atbildēt
- 16.7.07 23:53 #
-
Бать извиняй... Tev ar viņiem ir līgums, uz kura pamata jamie tev nodrošina līgumā paredzēto servisu un tu jamiem par to piķo līgumā paredzēto summu. Это, сцуко, говно, нуинах nemaksāšu NAV pamats lamāties par to, ka jamie piķi tomēr mēģina piedzīt. Nepiekrīti?
Notabenis: es neuzskatu, ka šamo servisi būtu ojomajo līmenī. Bet puksts izklausās nepamatoti emocionāls. - Atbildēt
- 17.7.07 00:03 #
-
nu joks jau tas, ka serviss man nav vajadzīgs, un viņi tikai pazaudē nelielu, bet ne lieku naudas plūsmas avotu?
- Atbildēt
- 17.7.07 00:15 #
-
Ceri, ka viņi izskatīs tavu gadījumu kā Īpašu? Tu esi viens no, батенька, tāds pats nemaksātājs, kā Sergejs zolitūdē vai Annužīte zlēkās. Pie šāda apjoma mašinērijas, Personīga Attieksme ir pilnīga utopija, hellou?
Anyway, mans points ir: ja tev neiet pie sirds LTK pakalpojumi (kas power userim tikai loģiski) - atsakies līgumā paredzētajā kārtībā. Bet ir nevietā apglavot, ka viņi piedāvā Sūdu: objektīvi skatoties (da ij arī cenas salīdzinot) mēs dažiem labiem jūzeriem varam ļaut uzpīpāt katiņā. Salīdzinot kaut ar šādu tādu vakarjevrōpu, šeit serviss ir ūber.
Gluži kā pilsoņi, piemēram, nespēj iedomāties taksēšanu par ienākošajiem zvaniem un peidžeru jūzāšanu XXI gadsimtā. Bet tak notiek, notiek! - Atbildēt