- 2007.07.16, 22:55
- Lattelekom, atpisies.
Zvanīt pa drāti un runāties varbūt bija interesanti pirms gadiem 20-30. Tagad ir mobilie sakari, ir internets: epasts, čats, irc, icq, skype, google.talk, forumi, visādi portāli un hujortāli, kam vairs vajag fiksēto telefona līniju? Bez zvanītāja identifikācijas, lai zvanītu ir "jāuzgriež" numurs, un telefonam ir divi režīmi - pīkstēt un nepīkstēt? Dirst.
Lattelekom atsūtīja draudus, ka nodos parāds tiks nodots piedzinējiem (un vēl lepns štempelis "inkasso nodrošina Lindorff"), jo nebiju samaksājis 2 mēnešus rēķinu (abonēšana Ls 3.50 x 2 = Ls 7 parāds), nu un tad es aizgāju, un 10 minūšu laikā atteicos no šī apšaubāmā "pakalpojuma" - maksāt abonementa maksu par telefona līniju, kas man nav vajadzīga, un agrāk nebiju atteicies, tikai tāpēc ka uz iepriekšējā dzīvokļa saimnieka vārda bija.
Skaidrs kas tiem lohiem lēcies - ar naudas savākšanu tagad nodarbojas atsevišķs biznesa centrs, kuram tie abonenti tikai traucē strādāt! Nesamaksātais nodoklis par gaisu traucē elpot!
Nu neko, novēlu kompānijai atrast sevi, ielēkt vilcieniņā, kas būs ienesīgs un visiem iedzīvotājiem vajadzīgs. Bet es, ja būs cita alternatīva, nekad Lattelekom savu naudu nedošu. Piedirš. - 41 rakstair doma
- 16.7.07 23:53 #
-
Бать извиняй... Tev ar viņiem ir līgums, uz kura pamata jamie tev nodrošina līgumā paredzēto servisu un tu jamiem par to piķo līgumā paredzēto summu. Это, сцуко, говно, нуинах nemaksāšu NAV pamats lamāties par to, ka jamie piķi tomēr mēģina piedzīt. Nepiekrīti?
Notabenis: es neuzskatu, ka šamo servisi būtu ojomajo līmenī. Bet puksts izklausās nepamatoti emocionāls. - Atbildēt
- 17.7.07 00:03 #
-
nu joks jau tas, ka serviss man nav vajadzīgs, un viņi tikai pazaudē nelielu, bet ne lieku naudas plūsmas avotu?
- Atbildēt
- 17.7.07 00:15 #
-
Ceri, ka viņi izskatīs tavu gadījumu kā Īpašu? Tu esi viens no, батенька, tāds pats nemaksātājs, kā Sergejs zolitūdē vai Annužīte zlēkās. Pie šāda apjoma mašinērijas, Personīga Attieksme ir pilnīga utopija, hellou?
Anyway, mans points ir: ja tev neiet pie sirds LTK pakalpojumi (kas power userim tikai loģiski) - atsakies līgumā paredzētajā kārtībā. Bet ir nevietā apglavot, ka viņi piedāvā Sūdu: objektīvi skatoties (da ij arī cenas salīdzinot) mēs dažiem labiem jūzeriem varam ļaut uzpīpāt katiņā. Salīdzinot kaut ar šādu tādu vakarjevrōpu, šeit serviss ir ūber.
Gluži kā pilsoņi, piemēram, nespēj iedomāties taksēšanu par ienākošajiem zvaniem un peidžeru jūzāšanu XXI gadsimtā. Bet tak notiek, notiek! - Atbildēt