|
[May. 6th, 2012|09:13 pm] |
|
|
|
Comments: |
Nu būtībā šo problēmu risina balss pasts. Zvanītājs var "iestāties rindā" un kad tev būs laiks un gribēšana vari šo ziņojumu apstrādāt. Tad tikai zvaniem noņemt signālu un miers mājās.
Protams, bet tikai ideālajā pasaulē, kurā respondenti ir gatavi šo revolucionāro fīču tiešām lietot. Tā vietā mums ir čupa ar īsziņām, ka "lietotājs X jums mēģināja piezvanīt 13:00... 14:00... 14:20... 14:50... 16:00". Un te nu mēs esam, tādu kā vainas apziņu sirdī, bet tajā pat laikā - bez poņas, ko tad lietotājs X no mums gribēja.
Ā, taisnība. Es ar parasti nopūšos un nolieku klausuli, kad galā kāds atbild skaidrā valodā pilnos teikumos. | |