Lācītis numur divi - A?? [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

A?? [Jan. 23rd, 2007|12:18 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]laacz
Date:January 23rd, 2007 - 03:27 pm
(Link)
Viens no iemesliem, kāpēc dīzeļdzinējus trolejbusiem implementēja, ir tādēļ, ka noplīsušu trolejbusu (kas, starp citu, notiek ar apskaužamu regularitāti) ir ellīgi neparocīgi, laikietilpīgi, resursietilpīgi un līdz ar to arī dārgi transportēt.

Vēl viens moments - tā kā dīzeļdzinēja addons neko daudz nemaksā (tas, visticamākais, jau tiek piedāvāts standarta komplektācijā), tad - kāpēc nepaņemt, ja dod?

Pie kam, šāds risinājums varētu atvieglot trolejbusu pārvietošanos pa depo, atbrīvojot tos no piesaistes sarežģītajai (pačekojiet, kāda tā tur ir:) vadu sistēmai, kā arī atļautu trolejbusie parkoties uz nakti vietās, kur šo vadu nav.

Kā arī, pilnīgi iespējams, ka dīzeļdzinējs ir izvēlēts arīdzan kā alternatīvs apkures veids ziemā, jo elektrību šiem nolūkiem ir ellīgi dārgs prieks - jebkura degviela price/performance ziņā to pogā ārā.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:January 23rd, 2007 - 11:22 pm
(Link)
"tā kā dīzeļdzinēja addons neko daudz nemaksā "... 40K? Gabalā?

Sorr, pārējo tevis rakstīto nepārlasīju. Bedtime.
[User Picture]
From:[info]laacz
Date:January 24th, 2007 - 10:31 am
(Link)
Hmm. 40K? Kur tāds info?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:January 24th, 2007 - 10:37 am
(Link)
«Rīgas satiksme» konkursā par 150 jaunu trolejbusu piegādi kā labāko atzina Čehijas kompānijas «Škoda Electric s.r.o.» piedāvājumu. Trolejbusa cena paredzēta 394 950 eiro (276 465 lati), no tiem dīzeļdzinēja cena — 63 500 eiro (44 450 lati).

Zource