Lācītis numur divi - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

Jan. 23rd, 2007|03:27 pm

laacz
Viens no iemesliem, kāpēc dīzeļdzinējus trolejbusiem implementēja, ir tādēļ, ka noplīsušu trolejbusu (kas, starp citu, notiek ar apskaužamu regularitāti) ir ellīgi neparocīgi, laikietilpīgi, resursietilpīgi un līdz ar to arī dārgi transportēt.

Vēl viens moments - tā kā dīzeļdzinēja addons neko daudz nemaksā (tas, visticamākais, jau tiek piedāvāts standarta komplektācijā), tad - kāpēc nepaņemt, ja dod?

Pie kam, šāds risinājums varētu atvieglot trolejbusu pārvietošanos pa depo, atbrīvojot tos no piesaistes sarežģītajai (pačekojiet, kāda tā tur ir:) vadu sistēmai, kā arī atļautu trolejbusie parkoties uz nakti vietās, kur šo vadu nav.

Kā arī, pilnīgi iespējams, ka dīzeļdzinējs ir izvēlēts arīdzan kā alternatīvs apkures veids ziemā, jo elektrību šiem nolūkiem ir ellīgi dārgs prieks - jebkura degviela price/performance ziņā to pogā ārā.
link Read Comments

Reply:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.