|
Septembris 9., 2010
Comments:
| From: | krii |
Date: | 9. Septembris 2010 - 14:23 |
---|
| | | (Link) |
|
Arī uz tipa klientiem iedarbojas pozitīva, ieinteresēta attieksme. Vienu brīdi esmu piestrādājusi kā intervētāja socioloģiskajās aptaujās, un atklājusi, ka tiešām baigi nostrādā, ja tu cilvēkam uzsmaidi un uzmanīgi klausies, ko viņš saka - pat, ja īstenībā tev to vajag, nevis viņam. Man gadījās pat, ka sākotnēji iepīkuši babuļi uz atvadām bāza man končas somiņā, teikdamas: "Vai, meitiņ, cik labi bija ar jums parunāties!":)
Un, jā - galvenais laikam ir nepozicionēt sevi kā konkurenti.:)
Nu jā - parunāšanās un uzklausīšana ir ļoti nozīmīgs punkts. |
|
|
Sviesta Ciba |