Ne Gauss ne Rīmanis ne vējš ne karogs
Plīstu no lepnības. Vakar, veltot laiku apmēram 2x10 minūtes, izdevās instinktīvi izrēķināt wunderkindu (4.klase) matemātikas papildu apmācībā uzdoto uzdevumu, jā, lūk, teicami! Tātad, naturālo skaitļu kopa N={1..60}, kā var ātri un veiksmīgi uzzināt visu šo skaitļu summu, (neizmantojot exceļus-šmekseļus un programmēšanas valodas), kā arī, kā var veikli iegūt 3 grupas, izmantojot visus kopas skaitļus, tā, lai katras grupas summa būtu vienāda?
Aaaa, atbilde man izskatījās pēc rokdarbnieces amatieres mēģinājuma pierakstīt Alsungas sviķeļraksta musturi cimdiem. Bez tam, es vispār neesmu tā glīti un pareizi mācījusies matemātiku, tikai loderējusi skolā un 6 semestrus izlikusies saprotam, ko runā augstākās matemātikas pasniedzēja, atstājot zemapziņā neizdzēšami iekaltus virsrakstu līmenī topikus "nenoteiktais integrālis kā parciālās summas robeža" vai "organiskās augšanas un radioaktīvās sabrukšanas dif-vienādojumi", betiņās, tikai vienreiz dzīvē cik necik ciešami esmu nokārtojusi vidusskolas matemātikas kursa eskāmenu, vopšem, es par to, ka arī salīdzinoši tauriņķērājs šo var izdomāt, aaaaaa, viii, cik feini!!
Aaaa, atbilde man izskatījās pēc rokdarbnieces amatieres mēģinājuma pierakstīt Alsungas sviķeļraksta musturi cimdiem. Bez tam, es vispār neesmu tā glīti un pareizi mācījusies matemātiku, tikai loderējusi skolā un 6 semestrus izlikusies saprotam, ko runā augstākās matemātikas pasniedzēja, atstājot zemapziņā neizdzēšami iekaltus virsrakstu līmenī topikus "nenoteiktais integrālis kā parciālās summas robeža" vai "organiskās augšanas un radioaktīvās sabrukšanas dif-vienādojumi", betiņās, tikai vienreiz dzīvē cik necik ciešami esmu nokārtojusi vidusskolas matemātikas kursa eskāmenu, vopšem, es par to, ka arī salīdzinoši tauriņķērājs šo var izdomāt, aaaaaa, viii, cik feini!!
2) jāsapāro visi skaitļi, lai summā tiem sanāk 61 un tad jau kā grib tā samētā.
Šķiet, ka vēl joprojām īzī-pīzī, bet 4.klasē, tas noteikti būtu bijis Izaicinājums.