Krustvārdu mīkla

Ne Gauss ne Rīmanis ne vējš ne karogs

Anna Marija Levi

Ne Gauss ne Rīmanis ne vējš ne karogs

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Plīstu no lepnības. Vakar, veltot laiku apmēram 2x10 minūtes, izdevās instinktīvi izrēķināt wunderkindu (4.klase) matemātikas papildu apmācībā uzdoto uzdevumu, jā, lūk, teicami! Tātad, naturālo skaitļu kopa N={1..60}, kā var ātri un veiksmīgi uzzināt visu šo skaitļu summu, (neizmantojot exceļus-šmekseļus un programmēšanas valodas), kā arī, kā var veikli iegūt 3 grupas, izmantojot visus kopas skaitļus, tā, lai katras grupas summa būtu vienāda?

Aaaa, atbilde man izskatījās pēc rokdarbnieces amatieres mēģinājuma pierakstīt Alsungas sviķeļraksta musturi cimdiem. Bez tam, es vispār neesmu tā glīti un pareizi mācījusies matemātiku, tikai loderējusi skolā un 6 semestrus izlikusies saprotam, ko runā augstākās matemātikas pasniedzēja, atstājot zemapziņā neizdzēšami iekaltus virsrakstu līmenī topikus "nenoteiktais integrālis kā parciālās summas robeža" vai "organiskās augšanas un radioaktīvās sabrukšanas dif-vienādojumi", betiņās, tikai vienreiz dzīvē cik necik ciešami esmu nokārtojusi vidusskolas matemātikas kursa eskāmenu, vopšem, es par to, ka arī salīdzinoši tauriņķērājs šo var izdomāt, aaaaaa, viii, cik feini!!
  • varbūt varbūt, tas laikam katram atkarīgs no dzimšanas gada, jo daži labi no mums ir lēkuši pāri 1 klasei, lai iekļautos 12 gadu apmācības programmā, ne 11. Mana gada cilvēki pārlēca 8.klasei, un līdz ar ko diskriminanti mani sasniedza jau 6. klasē.
    • Es esmu 1.klasei pāri lēcis.
      • ģeniāli matemātiķi šai vietā uzreiz var izrēķināt vecumu starpību, muahaha
        • Bet vispār - uzdzen šermuļus doma vien par to, ka man droši vien nāksies savai atvasei palīdzēt risināt šādus uzdevumus. Kaut savlaik videnē man matemātika labi padevās.
          • Ai nē, matemātika ir forši, ģeometrija arī, tur ir zināms azarts un tāds kā pārsteiguma moments - wtf? kā var būt, ka to tā pēkšņi ņem un atceras, jess, ir, baigi lieliska sajūta, nu tur D=b^2-4ac, haha x1 x2=
            -b+(-) sqrt(D)/2a, bāc redzkā esam iekaluši savlaik, iznirst no apziņas zemākajiem slāņiem tā tikai.

            Bet tas, ko viņi ir sadarījuši ar mūsdienu izglītības materiāliem fizikā un ķīmijā, tas gan man šķiet no elles un sātana. Tur viss bēdīgi un slikti.
Powered by Sviesta Ciba