Ai nē, matemātika ir forši, ģeometrija arī, tur ir zināms azarts un tāds kā pārsteiguma moments - wtf? kā var būt, ka to tā pēkšņi ņem un atceras, jess, ir, baigi lieliska sajūta, nu tur D=b^2-4ac, haha x1 x2=
-b+(-) sqrt(D)/2a, bāc redzkā esam iekaluši savlaik, iznirst no apziņas zemākajiem slāņiem tā tikai.
Bet tas, ko viņi ir sadarījuši ar mūsdienu izglītības materiāliem fizikā un ķīmijā, tas gan man šķiet no elles un sātana. Tur viss bēdīgi un slikti.
-b+(-) sqrt(D)/2a, bāc redzkā esam iekaluši savlaik, iznirst no apziņas zemākajiem slāņiem tā tikai.
Bet tas, ko viņi ir sadarījuši ar mūsdienu izglītības materiāliem fizikā un ķīmijā, tas gan man šķiet no elles un sātana. Tur viss bēdīgi un slikti.