Avioziņas
Es tā, neko daudz, tikai pakūdīšu, man jau pašai nespīd, bet nu varbūt kādam ir iespējas un laiks un vispār...
Pateicoties mānijai 'Varbūt kaut kur drusciņ aizlidot' (kas man, kā jau teicu, kādu laiku paliks nerealizēta), es šad un tad pačekoju ko nu kur var dabūt par pievilcīgām cenām, un re:
ČSA visu novembri izpārdod reisus Rīga->Prāga->Barcelona (Prat) roundtrip, cena 112.80 LVL; Londona LHR (18.-22., 23.nov): 114.37 LVL
Tam pašam ČSA, Rīga->Prāga->New York JFK, 7.-15. Nov., 378 LVL (ok, šis ir nothing special, esmu lidojusi arī pa 278)
Ryanair līdz šīs dienas pusnaktij vispār n tās destinations ir par velti, piemēram (maršruts maniakiem) Kauņa->Birmingema->Kauņa dienām 2.-9. decembris ir pieejama par 0.06 LTL (vārdiem: seši Lietuvas centi); vēl Ryanam Bristole->Barcelona ir par velti, žēl, bet ziemā nav Bristoles reisa no Rīgas, tas tāds mīnuss.
Ja laika pavairāk, vai arī - patīk garāki ceļojumi un izklaides pretējās puslodēs, KLM no Amsterdamas (un AirFrance no Parīzes) piedāvā jautras cenas (ap 700 EUR, bet tikai par 119EUR lidostas nodokli, ja jums kolekcijā ir ap 30000 Skyteama award maiļu) lidojumiem uz Cayenne, Paramaribo un St.Maarten SXM, pēdējā no kurām lepojas ar pasaulē īsāko skrejceļu, uz kura tomēr nosēžas lielās jumbojettigās lidmašīnas. Tie, kas guļ Senmaartenas pludmalē, nemitīgi ir spiesti skatīties airbusu un boingu vēderos un šasijās, kas pārvietojas 30m augstumā. Ir vēl virkne kuriozu faktu, kamdēļ St.Maarten ir gauži pievilcīgs ceļojumu mērķis, bet to jau jūs paši varat visu izlasīt internetos.
Ir arī bēdīgas ziņas. Izrādās, jau pagājšgad Delta nopirkusi NorthWest, kā rezultā trešais USA-based SkyTeam spēlētājs Continental ticis nostādīts pabērna lomā un visvisādi apcelts, vakar veicis pirmo civilās aviācijas vēsturē aviokompāniju alianses nomaiņu un kļuvis par Star Alliance biedru. Šis apbēdina, jo vismaz līdz nesenai pagātnei Continentalam bija visdemokrātiskākās cenas USA domestic pārlidojumiem (es esmu SkyTeama draudziņš), un šodien novērojamās jaunās cenas ir naturāli Star Alliance žanrā un cenu grupā, proti nesamērīgi augstas.
Un vēl bēdīgi ir tas, ka, ja paskatās lidostas Rīga Live Arrivals/Departures grafikus (piemēram, šobrīd), vienīgās aviokompānijas, kas figurē ap mūsu Tranzīta Gigamezglu, ir AirBaltic un Ryanair, vienīgo izņēmumu sastāda viens skumjš Finniera reiss uz un no Helsinkiem. Šlesers, kurš gan cits.
Pateicoties mānijai 'Varbūt kaut kur drusciņ aizlidot' (kas man, kā jau teicu, kādu laiku paliks nerealizēta), es šad un tad pačekoju ko nu kur var dabūt par pievilcīgām cenām, un re:
ČSA visu novembri izpārdod reisus Rīga->Prāga->Barcelona (Prat) roundtrip, cena 112.80 LVL; Londona LHR (18.-22., 23.nov): 114.37 LVL
Tam pašam ČSA, Rīga->Prāga->New York JFK, 7.-15. Nov., 378 LVL (ok, šis ir nothing special, esmu lidojusi arī pa 278)
Ryanair līdz šīs dienas pusnaktij vispār n tās destinations ir par velti, piemēram (maršruts maniakiem) Kauņa->Birmingema->Kauņa dienām 2.-9. decembris ir pieejama par 0.06 LTL (vārdiem: seši Lietuvas centi); vēl Ryanam Bristole->Barcelona ir par velti, žēl, bet ziemā nav Bristoles reisa no Rīgas, tas tāds mīnuss.
Ja laika pavairāk, vai arī - patīk garāki ceļojumi un izklaides pretējās puslodēs, KLM no Amsterdamas (un AirFrance no Parīzes) piedāvā jautras cenas (ap 700 EUR, bet tikai par 119EUR lidostas nodokli, ja jums kolekcijā ir ap 30000 Skyteama award maiļu) lidojumiem uz Cayenne, Paramaribo un St.Maarten SXM, pēdējā no kurām lepojas ar pasaulē īsāko skrejceļu, uz kura tomēr nosēžas lielās jumbojettigās lidmašīnas. Tie, kas guļ Senmaartenas pludmalē, nemitīgi ir spiesti skatīties airbusu un boingu vēderos un šasijās, kas pārvietojas 30m augstumā. Ir vēl virkne kuriozu faktu, kamdēļ St.Maarten ir gauži pievilcīgs ceļojumu mērķis, bet to jau jūs paši varat visu izlasīt internetos.
Ir arī bēdīgas ziņas. Izrādās, jau pagājšgad Delta nopirkusi NorthWest, kā rezultā trešais USA-based SkyTeam spēlētājs Continental ticis nostādīts pabērna lomā un visvisādi apcelts, vakar veicis pirmo civilās aviācijas vēsturē aviokompāniju alianses nomaiņu un kļuvis par Star Alliance biedru. Šis apbēdina, jo vismaz līdz nesenai pagātnei Continentalam bija visdemokrātiskākās cenas USA domestic pārlidojumiem (es esmu SkyTeama draudziņš), un šodien novērojamās jaunās cenas ir naturāli Star Alliance žanrā un cenu grupā, proti nesamērīgi augstas.
Un vēl bēdīgi ir tas, ka, ja paskatās lidostas Rīga Live Arrivals/Departures grafikus (piemēram, šobrīd), vienīgās aviokompānijas, kas figurē ap mūsu Tranzīta Gigamezglu, ir AirBaltic un Ryanair, vienīgo izņēmumu sastāda viens skumjš Finniera reiss uz un no Helsinkiem. Šlesers, kurš gan cits.
Bet jā, Bristoles nepieejamība ziemā nomāc.
Workarouds reāls ir lidojumi no Kauņas uz BHX, man tur sanāk teicams pārsēšanās punkts, jo tā lidosta ir 20min attālumā no māmuliņas mājām.
Vilciena biļešu cenas strikti atkarīgas cik dienas in advance tiek pirkts, par National Express man arī ir tikai silti vārdi sakāmi, bet autobusā man vēljoprojām mēdz palikt slikti.
Tavas stacijas Birmingham New street vai Birmingham Moor street, atkarīgs no virziena.
tikai tiem tās funfares ir bargākas....
tipa bruc līdz dārbijai, gaidi 40min, palaid 3 pendolino un tad tik pārsēdies...
un ar lētajiem visādi yobaini čavi braukājās....
http://www.howmanyfiveyearoldscouldyout
atrodi funfare par 1GBP ;>
P.S. Šamie dēļ Krīzisa 5 ļetakus pārdot taisoties. Jācer, ka ATRus, nevis jaunos, smuckos airbusus, a to man decembrī kāreiz uz Tēvzemi jālidinās.
tik nakc jāpārlaiž makdonalda mazmajņā;)
2007. gada izskaņā, kad dāvināja Barcelonas, lidoju pa 158 LVL un tad jau tas šķita smieklīgi.
Ja aizklapēs, tad, protams, pieteikšos audiencē atbildīgajiem rokas pabučot. Jo būs jasen peņ, ka tiks aizklapēts dēļ idejas "tagad Fliks tur lidos".
ip-addr_any?