- 13.6.19 14:10
- es domāju, ka mājas svētības ideja ir brīvais kods, bet to es nemaz nedomāju par tās vizuālo identitāti, zaļo fonu ar balto strīpu augu vai tekstu un vispār visu to vizualo asociāciju gammu, kas tas, staprcitu, jorpojām ir, lai arī nav īpašii aktīvs.
mani ārkārtīgi pārsteidz ielas kaimiņi, kas sākot nodarboties ar ideju, kas ir brīvais kods, tik pat vieglu roku , sliktā kvalitātē kopē identitāti, naivi blisinot acis, vai tad mājas svētībai bija zaļš fons. Faking jā bija, vesela siena turklāt.
bet cilvēkiem ir ok taisīt citiem logo neizpētot tirgu un neatsaucoties uz jomas vēsturi. Jā mani tas šokē un komplimentē vienlaikus, jo mums izdevās radīt identitāti, kura ir tik ļoti iespiedusies atmiņā, ka sekotāji nespēj apstrakēties un radīt ko kvalitātīvi jaunu, bet tomēr predendējot uz mazo biznesu.
toties mājas svētības fb profilām sen nebijis čekinga/apskatu daudzums. - 18 rakstair doma
- 13.6.19 14:41
-
Pag kaads cits uztaisiijis jaunu maajas sveetiibu?
- Atbildēt
- 13.6.19 14:43
-
Draugs augs jeb bijušais 20.gs.
- Atbildēt
- 13.6.19 14:59
-
lol, tiešām ripoffs. nu ko - ir tā, kā tu saki, uztver to kā komplimentu :D
- Atbildēt
- 13.6.19 15:12
-
cik interesanti, man galīgi neliekas ripoffs
- Atbildēt
- 13.6.19 15:17
-
Man piezvanīja čerjomuha un izteica savas domas.
Un tā vizuālā identitāte riktīgi ieblieza, nekad neko tādu nebiju gaidījusi no tik tuviem ksimiņiem. - Atbildēt
- 13.6.19 15:38
-
nezinu, zaļa krāsa un augi, tas taču pilnīgi dabiski. ar augiem saistīta pasākuma logo likt augu arī loģiski. nosaukums superīgs, man vispār skauž, ka es tādu neizdomāju.
- Atbildēt
- 13.6.19 15:43
-
No logo dizaina viedokļa, nē, tas nav loģiski. Izmantojot to pašu krāsu gammu ir iespējami jau vismaz trīs varianti, kuri ienāca prātā, domājot, kā es risinātu šo problēmu.
Nevar lēkt līdzi pirmai prātā ienākošai klišejai, zinot, ka neesi pirmais un gribi to darīt biznesa levelī, nevis garlaikotas turīgas mājsaimnieces laika aizpildīšanai. - Atbildēt
- 13.6.19 16:05
-
kas tev liek domāt, ka biznesa levelī? es neko tādu nemanīju
- Atbildēt
- 13.6.19 16:10
-
tur vakar bija FB aprakstā local busines, spciāli nočekoju, jo ja būtu vizual story teler tad nolemtu, ka ir ok
nedēļas sākumā drusku satraucos, kas čeko mājas svēt'bu vai tie kādi mani topošie vai esošie arhitektūras klienti, bet izrādās civēki moš salīdzina vai viņiem nerēgojas. - Atbildēt
- 13.6.19 16:15
-
visual storyteller nav kaut kas tāds, ko pats ieliek savos aprakstos. tā ir bļemba, ko feisbuks pieliek jūzeriem (ne lapām!) grupās – ja liek daudz bildes, tad visual storyteller bļemba, ja liek ierakstus, pie kā daudz komentē, tad conversation starter bļemba.
- Atbildēt
- 13.6.19 16:19
-
ok bet local busines vai tad arī ir bļemba?
centos atras kādu piemērotu apzīmējumu, kas varētu būt bet nebija - Atbildēt
- 13.6.19 16:26
-
local business ir fb lapas kategorija, kas jānorāda, kad sāc taisīt lapu, pirmais solis – business or brand, vai community or public figure
https://www.facebook.com/pages/creation/
cik lasīju dites pašas ierakstā vakar, viņa tur stāsta par savu pieredzi ar saviem augiem - Atbildēt
- 13.6.19 16:27
-
bet lapas kategorijā vakar bija local busines
- Atbildēt
- 13.6.19 16:28
-
un ir joprojām, tā ka sorry
- Atbildēt
- 13.6.19 16:29
-
jā, to es saprotu. man liekas nav tādas ideālas kategorijas šādām lietām, tad nu jāņem tuvākā, kas ir. tas nav community, tas nav public figure. kuru tu ņemtu kā tuvāko šim derīgo?
- Atbildēt
- 13.6.19 16:33
-
nu to tikpat labi var ņemt kā comunity, ja iesaista draugus un iet uz komunikāciju vai public figure, ja uzsvars uz individuālu darbošanos, bet local biznes tas nav tik pat ļoti kā pārējais un ja nevēlies patiešām taisīt biznesu.
ja dari tieši savu savu hobiju, bez biznesa pretenzijas, tad labi piemēri ir Egons Tone vai Silvija Silava, turklāt laudis ar daudz dziļāku, pārbaudītāku izpratni par augiem. - Atbildēt
- 13.6.19 16:38
-
Lastādijas augu maiņas punkts, meklēja atbalsta konsultantu uz pasākumu, būtu zinājusi, būtu ieteikusi.
- Atbildēt
- 13.6.19 15:39
-
Bet varbūt es profesionāli esmu iesitusi aci redzēt, kas ir orģināls, kas lētāks atdarinājums, kas kopē asociāciju, lai dabūtu vajadzīgās auditorijas uzmanību.
Turklāt es runāju tieši par identitāti, nevis darbības jomu. - Atbildēt