- *few spoilers*
- 4/3/13 11:10 am
- Beidzot izgāju Bioshock: Infinite. Uz hard patiesībā bija grūtāk, nekā domāju. Kādās 2 vietās uzliku grūtības līmeni uz medium, lai varētu nogalināt manas meitas mātes spoku, tikai, khm, tādu, kas eksistē citā dimensijā. Acīmredzot biju slikti ieguldījis naudu vigoru un ieroču uzlabojumos, lai gan, jāatzīst, kopš spēles pēdējā ceturtdaļā dabūju to apģērba gabalu, kas uzlādē šāviena spēku ar katru nogalināto, plus, "tunnel vision" apģērba gabalu, kas dod +25% spēku tēmētiem šāvieniem, bet -25% netēmētiem, vairs nebija tik grūti. Darbināju pārsvarā tikai divus plazmīd, tfu, vigorus - ugunīgo roku (nav saistīts ar masturbēšanu, bet gan nogalināšanu ar liesmu) un, kā to sauca, "bucking bronco" vai kā tamlīdzīgi, kas advancētā stadijā ienaidniekus man apkārt uzlidina gaisā un liek tur tiem bezpalīdzīgi levitēt, ļaujot man tos apšaut ļoti vienkārši (ņemot vērā, ka, kamēr viņi karājas gaisā, katrs pēriens ir sāpīgāks).
Atceros, ka mani ļoti aizkustināja pirmā Bishock beigas, bet tās tomēr bija tikai beigas, jo līdz tām nebija baigi daudz hintu par to, ka "es esmu lelle, es esmu naratīvs". Un nevajadzēja arī, jo tāda veida stāstu ir vieglāk nospoloit, nekā to, kur runa ir par kvantu fiziku, stīgu teoriju un tamlīdzīgām lietām. Šajā spēles daļā gan man jau kopš paša sākuma tika teikts, ka viss ir "constant and variable", un tas bija ļoti labs driving force, lai turpinātu un noskaidrotu mistēriju ar daudz lielāku interesi, nekā pirmās daļas gadījumā. Nezinu, vai tāpēc, taču šīs spēles daļa mani sižetiski aizrāva krieni vairāk. Mazliet pietrūka Bioshock ieroču apgreidi un dažādo patronu tipi, bet apgalvot ko tādu būtu piekasīšanās sīkumiem, jo šis ir varens stāsts. Kas zina, ja būtu vairāk sīkumu un gadžetu, tad varbūt es mazāk uzmanības pievērstu pārējai spēles pasaulei. Pretēji Bioshock pirmās daļas brīžiem ļoti nogudrinošajiem tuneļiem, šī daļa bija ar patīkamu nelinearitātes piegaršu dažos tās etapos. Varbūt tas ir aizspriedums, varbūt kādā citā pasaulē es nedomāju, ka redzēt debesis - tas ir būt plašumā, un būt plašumā - tas nozīmē nebūt iesprostotam smalkā zemūdens kanalizācijas šahtā. Tas tomēr kaut ko izsaka, ne?
Jā, šī ir varena spēle. Beidzot varu skatīties/lasīt visus spoilerus un uzzināt, ko es nesapratu pareizi un ko sapratu nepareizi. - 9 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- 4/3/13 11:30 am
-
vot man ir 1 jautājums
kāpēc devits ir jānomočī tieši baptisma pieņemšanas ceremonijas laikā
es tā saprotu, ka baptismam viņš pievērsās dēļ ievainotā ceļa kaujas, kurā tika apšauti nevainīgie asv pamatiedzīvotāji
ja varētu izdarīt tā, ka viņš kāda iemesla dēļ šajā kaujā nepiedalās, tad neviens nebūtu jānomočī - Reply
- 4/3/13 11:42 am
-
šeit varbūt varētu piesaukt to, kas vēl nav piesaukts - brīvā griba. jeb tās trūkums. jā, es šo stāstu uztveru kā labu determinisma piemēru. kur tev tiek parādīta bezgalība, bet tu, ieraudzījis neaptveramo, apjūc un dari to, kas tev IR jādara konkrētā visuma ietvaros. un tā kā mēs spējam aptver tikai vienu visumu (gan spēlē, gan vispār - ar prātu), tad ir tikai viens ceļš. un tā arī rīkojās devits. ja pareizi sapratu, neviena viņa izvēle īsti nebija izvēle. jeb citiem vārdiem - bezgalības priekšā mēs neesam spriest un lemt spējīgi.
- Reply
- 4/3/13 12:11 pm
-
noskatoties tavā postā redzēto huge spoler video, uz tavu jautājumu var atbildēt nosacīti vienkārši - devits jānomočī tieši baptisma pieņemšanas ceremonijas laikā, jo tieši tajā brīdī dzimst komstoks. visu spēli tika apgalvots, ka "problēma jāiznīcina tās saknē". un laikam sakne ir tapšanas brīdis. devita baptisma ceremonija.
- Reply
- 4/3/13 12:17 pm
-
es par to, ka ja nebūtu kaujas, nebūtu arī baptisma un nebūtu arī komstoka
- Reply
- 4/3/13 12:28 pm
-
tad es atgriežos pie sava pirmā komentāra. atbilde: šajā pasaulē, ko izspēlējām, bija kauja, līdz ar to bamtisms un komstoks. determinisms. citiem vārdiem, tu ar saviem variables šobrīd kaitini constant'es :) (un spēle savā būtībā tomēr ir lineāra, konstanta vienība).
- Reply
- 4/3/13 12:40 pm
-
tieši tādu jautājumu dēļ spēlē nebija tie paši banālie "divi dažādi nobeigumi". jo mūsu vienīgie piedāvātie "variables" šajā spēlē ir devits PĒC baptisma (kad viņš "tapa" par komstoku). mums nav citu "variables". mēs nevaram manipulēt ar to, kā mums nav. šajā gadījumā mūsu katrs universs to bezgalībā sāksies tieši ar baptisma ceremoniju. aptuveni tā.
- Reply
- 4/3/13 12:46 pm
-
protams, vēl ir jautājums, cik daudz darbības notiek devita galvā nevis realitātē
false memories kā nekā, pie tam viņš taču ir jucis (tāpat kā čen lins) no konfrontācijas ar juniversu, kurā ir viņa dubultnieks
tāpēc ar laikiem es uzmanītos ) - Reply
- 4/3/13 02:38 pm
-
Patīkami redzēt tādas spēles, kas pēc iziešanas raisa jaunas pārdomas...
http://www.reddit.com/r/Bioshock/comments/1bk21y/bioshock_infinite_the_ultimate _spoiler_faq/ - Reply
- 4/3/13 03:20 pm
-
nenormāli patīkami. es neko tādu nemaz negaidīju no šīs spēles.
- Reply