- 4/20/12 07:02 pm
- Es saprotu, ka aerodinamika un tā, bet kāpēc lielajām pasažieru ļoķenēm nevar uztaisīt tā, ka piloti ir spējīgi avārijas situācijā nomest savu degvielas cisternu kā tādu dumb bomb, lai, lidmašīnai nosēžoties (joprojām avārijas gadījums), viss nahuj neaizdegtos? Protams, rajons, uz kā uzkristu šis "napalms", varētu pieteikties Vjetnamas kara veterānu fondā uz pabalstiem, bet vismaz tiktu glābtas aviopasažieru dzīvības. Iespējams.
- 12 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- 4/20/12 07:38 pm
-
Jau tagad avārijas situācijās degviela tiek nomesta, ne tā ka ar visu cisternu, bet tikai pati degviela un īsi pirms nolaišanās vai sadursmes.
- Reply
- 4/20/12 07:43 pm
-
Tikko izlasīju ziņu par paki-airlines lidmšīnas nogāšanos, kas beigās aizdegās. Tas (avārijas degvielas nomešana) varbūt ir tikai modernajām lidmašīnām, ne? Un kā tas noteik - tiek nomesta cisterna vai kā?
- Reply
- 4/20/12 08:31 pm
-
Nē, parasti cenšas izliet jūrā.
- Reply
- 4/20/12 08:31 pm
-
Ja štruntīgi ar riteņiem vai vēl ko nebūt ar degvielu, dzinējiem nesaistītu, riņķo, kamēr iztērē
- Reply
- 4/21/12 02:44 am
-
someone has done his (research) homework, hehe. jā, to es biju dzirdējis. interesē tieši, kā piloti reaģē tūlītēju draudu gadījumā.
- Reply
- 4/20/12 08:19 pm
-
cisternas jau nemaz nav, jo degviela ir lidmašīnai spārnos taču ne? un ja jau tā cisterna tur nokristu, tad jau sprādziens diez vai būtu.
- Reply
- 4/21/12 02:56 am
-
hmm, jā, spēju vizualizēt ainu, kur no lidmašīnas spārna tiek izlieta degviela. viss atkarīgs, vai cisterna saplīstu
- Reply
- 4/20/12 09:13 pm
-
atis
Ja nokrīt no 6km augstuma vai ieskrien mežā ar 500 km/h, sēžot dzelzs kastē, ir pilnīgi vienalga vai aizdegas pēc tam vai nē. Ja nu vienīgi, līķus vieglāk atpazīt.
Nav jau daudz tādu katastrofu, kur pilotiem nez cik daudz laika veikt visādas darbības. Varbūt filmās. - Reply
- 4/21/12 02:50 am
-
jā, to es saprotu. tāpēc varam apskatīt šo situāciju, kad lidmašīna nokrīt un aizdegas mazliet vēlāk pēc nokrišanas tikai tāpēc, ka lidmašīnā ir degšķidrums.
un, runājot par "nav laika visādām darbībām", - domāju, ka tam būtu jābūt izdarāmam ar vienu, divu podziņu piespiešanu. - Reply
- 4/21/12 03:15 am
-
un kā Tu aprēķināsi, rezervi, kas nepieciešama pēc tam, lai izdarītu veiksmīgu piezemēšanos..?
- Reply
- 4/21/12 05:04 am
-
es vairāk runāju par situāciju, kurā veiksmīga piezemēšanās nav iespējama. as in, lidmašīna krīt uz leju, piem., 45 grādu leņķī un piloti apzinās, ka pēc 20 via cik tur sekundēm būs dirsā.
- Reply
- 4/21/12 10:49 am
-
un tad kritiena laikā atkabina cisternu, kas lidmašīnas inerces vadīta paralēli turpina lidojumu līdzi :D Viss ir krietni sarežģītāk, nu labi lidmašīna vel daļēji lido, cisterna krīt, varbūt tad viss arī būtu o.k.
- Reply