Comments: |
| From: | thief |
Date: | February 14th, 2006 - 02:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
viss atkarīgs no skatu punkta, zināšanām un personīgās pieredzes.
un par sociālo mijiedarbību kā faktoru ar negribētos piemirst
| From: | thief |
Date: | February 14th, 2006 - 11:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:) sociālā mijiedarbība, pateicoties socializācijas procesam, pieder pie 'skatu punkta' līnijas.
Man jua nu liekas, ka to var izdalīt un apskatīt atsevišķi no indivīda skatu punkta
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 10:49 am |
---|
| | | (Link) |
|
klasiskais retoriskais jautājums - parādi man sabiedrību. es redzu tikai indivīdus, kas veido to, kas tiek dēvēts par sabiedrību tieši pateicoties mijiedarbībai individuālā līmenī. jo, ja mēs vēlamies runāt par atsevišķi izdalāmu sabiedrību mijiedarbību, ir nepieciešams definēt - kādu sabiedrību?
Simtiem faktoru: Var kaut vai sociālo šķiru, mācību iestāžu kopumu, vecumu, intrešu kopumu u.c. visnotaļ iedalošu sabiedrībus kopumus ņemt par atsevišķo vienību.
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 05:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tās visas tiek veidotas no indivīdiem un, tikai smagas garīgas saslimšanas rezultātā, var apgalvot, ka kāds indivīds ir sācis iemiesot sabiedrību. jo, ja neņemt vērā 'psiholoģisko inflāciju', šādas sabiedrības var tiktāl pārklāties, ka sāk zaudēt savu izmantojamību analīzei vai jebkādai diskusijai par šo tēmu.
Tas atkarīgs no nostādītā mērķa. Analizēt kanonusko ideālu vai eksistējošo situāciju.
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 08:56 pm |
---|
| | | (Link) |
|
uzņemšos atbildību teikt, ka kanoni un dzīve neatrodas pārāk tālu viens no otra. taču kanons ir mēģinājums veikt noteiktu dzīves kopsavilkumu, šķērsgriezumu un pēc definīcijas nav salīdzināms ar dzīvi, kas savā dabā ir plūstoša un mainīga un ārkārtīgi daudzšķautnaina un daudzpusīga.
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 11:02 pm |
---|
| | | (Link) |
|
šāda tipa definīcija nav uztverama nopietni, jo, pēc šīs pašas loģikas var, piemēram, teikt, ka saule ir apaļa, spoža un silta. bet tāda pati ir arī spuldzīte. loģiskā kļūda. es vienkārši aprakstu savas izjūtas.
bet tomēr, ja izrauj ārā vārdu definēt, cilvēks apmulst socumā. Gribīgi vai ne tik, tas tomēr sastāda daļu apziņas. Doma, ka katrs ir mazs sadzīves programmētājs ir vairāk kā pamatota, ja ņem vērā mūzīgos - ja, tad..
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 11:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
karma. ļoti individuālistiska paradigma, kur sociums ir tikai mainīgs indivīdu kopums, pretnostatot pašu indivīdu - (salīdzinoši) stabilu, fiziski taustāmu objektu, kurš izmanto 'ja, tad' algoritmu savai interakcijai ar apkārtējiem indivīdiem, kas vienkāršības pēc tiek dēvēti par 'sabiedrību'
bet tomēr tas ir patņa iešējs definējums. Ietpērpi jau tu smuki. ;)
| From: | thief |
Date: | February 16th, 2006 - 12:40 am |
---|
| | | (Link) |
|
kā tu saproti 'patņa iekšējs definējums'?
Bet šī 'Ja,Tad' tomēr ir sarežģījumi ļauties eksistencei ar doršību
| From: | thief |
Date: | February 16th, 2006 - 02:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ja pareizi uztvēru, tad tieši tas piedāvā iespēju droši paļauties uz eksistenci, jo izprotot minēto likumsakarību, paveras iespēja to izmantot noteiktu mērķu izprašanai.
Protams. Visam jau ir gaišā un tumšā puse.
| From: | thief |
Date: | February 14th, 2006 - 11:58 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ne obligāti. var būt arī tikai gaišā / tumšā puse. kā variants.
Bet tas jau arī atkarīgs no skatu punkta.
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 10:54 am |
---|
| | | (Link) |
|
ne tikai. nedaudz ieejot alegoriju sfērā - vai acis ir spējīgas uztvert absolūtu melnumu un absolūtu baltumu? visticamāk ka nē, jo vairs nav atskaites punkta, kas ir vitāli nepieciešams jebkāda skatu punkta eksistencei.
Es gan vairāk domāju par reālo stāvokli, nevis iespējamo..
| From: | thief |
Date: | February 15th, 2006 - 05:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu, jebkura realitāte kādreiz bija tikai iespējamība. un, dažkārt, ne pārāk ticama. | |