Gnostic`s Song - [entries|archive|friends|userinfo]
Thief

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Feb. 13th, 2006|10:17 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ilūziju nav. Ticībai nav nozīmes. Sāpes ir bērnišķīga spēle un bailes ir matēts stikls.
Es redzēju cilvēkus, dīvainas radības, kuru nav. Apziņas apakšējos stāvos klīstošus tēlus, kas, sava neizprotamā ceļa aizrauti, nāk ciemos un klusē. Man šķiet, ka tie nemirkšķina acis.
Esmu uzsēdies uz nepareizas līnijas. Es redzu mēģinājumus ievilināt ceļā, kuru kādreiz esmu gājis un kura bezcerības punkta tukšumu esmu jau redzējis. Tumšās apziņas jūra un bezjūtīgs klusums. Pelēka pilsēta.
Jūtu, ka pats esmu sācis izplatīt šo sēklu - kā sporu sēne, pie kuras pieskaroties tu nemanāmi tiec inficēts ar mazu melnumu. Pārāk daudz pierādījumu apkārt, tas nāk atpakaļ.
Es nespēju mainīties, transformācija ir neiespējama, ja blakām nav augsta sprieguma ģenerātora. Katrs pateikts vārds ir neapzināti meli, tāpat kā jebkura doma par sevi. Flirts ar šizofrēniju sāk pārvērsties par slimīgu spēli ar sevi, vēlmi pierādīt, ka neesmu tas, ka patiesībā esmu. Un kultivētais 'sevis' tēls, kas sabrūk no mazākā spiediena, izlaižot ārā haosu, kas no malas šķiet aizrautība, iekšējā bagātība esam.
LinkAtveries duncītim

Comments:
From:[info]kotori
Date:February 13th, 2006 - 12:30 pm
(Link)
Cilvēks..., Tu arī esi Cilvēks , lai arī kā , padomā ,cilvēks , tikai...cilvēks.Mirstošs cilvēks.Mēs visi mirstam- cilvēki.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 13th, 2006 - 12:56 pm
(Link)
kompilācija no mūžīgajiem antipodiem - dvēseles un ķermeņa. rezervētām gara acīm nopētīta.
p.s. mēs arī dzimstam un pārdzimstam.
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 13th, 2006 - 07:34 pm
(Link)
Cik ilgi Tu vēl noliegsi savas cilvēciskās vēlmes, igribas, sajūtas..? tāda sajūta, ka Tu nevēlētos pieņemt sevi kā cilvēku kopumā, bet gan kā garu un ķermeni atsevišķi. Un Tavā gadījumā tie abi tā kā cīnās. Neroc tik dziļi,draugs,pārējie atpaliek
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 13th, 2006 - 09:24 pm
(Link)
es neroku. eju pa sen iemītu taciņu.
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 13th, 2006 - 09:27 pm
(Link)
taciņa varbūt arī ir sena(ja tā padomā tiešām), bet mūsdienu pasaulē tā ir aizaugusi!pamatīgi džungļi priekšā
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 13th, 2006 - 09:32 pm
(Link)
tā taciņa, patiesībā, vienmēr ir bijusi tāda - aizaugusi un nepievilcīga. taču tas nenozīmē, ka tā ir kļuvusi mazāk ejama.
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 13th, 2006 - 09:37 pm
(Link)
Lūk- man liekas ka mūsdienu pasuales aizaudzētās taciņas nav īstā vieta, kur iet- pārāk liela cīņa. Nezinu, iespējams tas ir mans uzņēmības trūkums vai kkas tāds...drīkst iešu aiz Tevis?
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 14th, 2006 - 02:19 pm
(Link)
ja es pats kādreiz saņemšos uz tās nopietni uzkāpt.
From:[info]plenkijs
Date:February 14th, 2006 - 09:40 pm
(Link)
Nopietnība, šķiet, ir tava dziļākā zīme, šajā takā, bet visnotaļ nenoliedzams duālisms liegtu man tīksmināties melnu krāsu koridoros un bezmiersīgos estētos. Zin(?), skaisti!
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 14th, 2006 - 11:45 pm
(Link)
vecais 'labais'(?) duālisms - mazohistiska izklaide aukstiem vakariem? interesants pavērsiens.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 12:09 am
(Link)
Tur jau tā lieta, ka intresants. Tieši kritiķi ir tie, kas nejūt. Redz un nejūt, kaut gan vaidzētu tiem just.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 10:35 am
(Link)
bet varbūt vienkārši pārāk jūt? kā variants.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 03:20 pm
(Link)
ja viņi justu, tad izbaudītu, ja baudītu tad veltītu tam laiku, ja veltītu tam laiku tad ilgotos laika vienībās, bet viņie (tie maģiskie viņi un nu nemaz nemaz ne ES ;) tik skalda no jauna, no jauna... mokot vardu sugas un raksturojot raksturojumus un definējot definīcijas un to kopumus. Zinātniska pieeja mākslai man tā škiet.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 05:34 pm
(Link)
bet tieši kritiķi taču velta laiku, izbaudot savu veltījumu un caur deifinīcijām radot savu mākslu. saucu un kritisku - kritikas mākslu.
vai viņiem tas būtu kādā mirklī liegts?
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 05:54 pm
(Link)
Liegts viņiem ir izbaudīt dzīvi, just. Dzīve.
Viņi izdzīvo mākslīgos kanonos un sērkociņu stalažās buvētos torņos. Gudrība nenoved pie jušanas; es teiktu ka gudrība noved (arī) pie analīzes.
Un analīze, un vērtējums liek tikai aprakstīt, veikt mērījumus un pierakstus izvēloties tikai šķietamu skata pozīciju. Dzīvē tāda praktiski neeksistē. Viss mijiedarbojas, arī klusie un skaļie ļautiņi, arī sievišķie un vīrišķie... ļautiņi.
Te vnk. ir milzīga atšķirība starp dzīvo vidi un kritusko mākslas pētnieku vidi. Varētu pat salīdzīnās ar akadēmisko izglītību un vajadzībām darba tirgū... jēli, bet gana aktīvi domājams.

Bet jēdziens kritikas māksla, man tomēr ir kas jauns.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 08:53 pm
(Link)
analītiķiem ir cits jušanas līmenis, kas dažkārt šķiet esam dziļāks nekā māksliniekiem. jo labam analītiķim ir jābūt apveltītam gan ar kritisku prātu, gan ar intuīciju, kā arī domāšanas harmoniskumu, sistemātiskumu, empātiju un milzīgu pacietību. Tas kopā dažkārt analītiķi noved pie tik spēcīgiem emocionāliem pārdzīvojumiem, ka tie spēj mainīt visu savu pasaules uztveri. Paskāls, piemēram - vienlaicīgi izcils matemātiķis un ļoti labs dzejnieks.
Šis pavērsiens zinātnē, kuru Tu piemini, ir nācis no pozitīvisma skolas, taču mūsdienās tas jau tiek apšaubīts.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 10:49 pm
(Link)
Lai nu kā, bet man ir grūti ticēt tam, ka analītiķis spēs just tik dziļi un emocionāli analizējot mākslinieka darbu kā pats mākslinieks. Kat vai veicot manipalitīvas darbības ar apziņu un analizējot sevi vissīkākajās niansēs var nonākt pie tik tā vien, ka prāts nododās analīzei ne izjūtai. Vismaz man tā ir bijis. Augstākā analīze ļauj saprast un vairāk vai mazāk indivīdam pašam sev (potenciāli arī citiem) izskiadrot notiekošo/mākslasdarbu/darbu/dzīvi..., bet turpretīm tas liedz to just, jo prāts ir nomākts ar šopāsu analīzi. Runājot par Paskālu, tad tie ir atsevišķi gadījumi. Valodas pielietojamība drīzāk. Izlasot šo to par Einšteinu, man arī škita, ka viņam ir zināms literārs ievirziens.. tikai vēlāk uzzināju, ka viņš knapi runāja un diezgan švaki rakstīja. Varbūt sava veida - kultiskā nepieciešamība. Varbūt.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 10:59 pm
(Link)
tāpēc es savā analītiķa ideālraksturojumā esmu ievietojis arī empātiju kā obligātu nosacījumu. jo, nespējot izjust apkārtnotiekošos procesus, ir kļūdaini runāt par situācijas dziļu izpratni.
p.s. es pārstāvu sociālo zinātņu skatu punktu.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:02 pm
(Link)
Sociuma pētnieks/analītisks vēronis?
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 11:03 pm
(Link)
indivīdu pētnieks nosacītā sociuma ietvaros.
un jūs, jaunais cilvēks, filosofs pēc dabas un mākslinieks pēc aicinājuma?
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:06 pm
(Link)
Arī. Visnotaļ arī.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 11:10 pm
(Link)
dodos asināt skalpeli :)
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:20 pm
(Link)
Veiksmi izrakumos! ;)
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:03 pm
(Link)
Esi dzirdējis par kastes efektu?
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 11:03 pm
(Link)
?
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 11:05 pm
(Link)
fizikas jociņi?
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:12 pm
(Link)
Iespējams, ka arī fizikā ir šādi definējumi un cilvēki, kas par to ir ne mazums iespringuši, bet pēc būtības - teorija ir par to, ka cilvēks esot savā pasaulē (pieņemsi, ka šo pasauli apzīmē ar burtu E) ir ierobežots jau pēc būtības, jo tā ir tikvien kā viņa pasaule, respektīvi, kas gan rada sienas šadā kastē(?!) Morāls, psihaloģiskas barjeras, arī (visnotaļ svarīgi manuprāt) dogmatiski aizspriedumi.

Respektīvi - tava kaste esi tu. Tava valoda, kultūra, dzīvesveids. Jo biezākas sienas (krasāki un striktāki (potenciāli konservatīvāki) uzskati, kas noliedz citus, vairāk vai mazāk noliegšanas pēc, jo grūtāk rast mijiedarbību, kas potenciāli (loģiski) varētu paplašināt šo kasti). Kaste pēc definīcijas ir obligāta. No tās atbrīvoties nozīmētu būt visam, ticēt visam un redzēs visu. Viss kā zināms nekad nav viss....

Bet pēc būtības man intresēja tikvien kā.. vai esi par to dzirdējis
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 16th, 2006 - 12:38 am
(Link)
jā, tikai es to nesaucu par kasti, bet gan par samsaru. domāju, ka man tev nav jāskaidro šis termins :)
no loģikas viedokļa tev ir taisnība, taču es mēdzu operēt arī ar metaloģiskiem apgalvojumiem un izteikt (absurdu) apgalvojumu, ka kaste ir tikai spēles sākuma nosacījums, bet ne obligāta 'pēc definīcijas'.
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:48 am
(Link)
Spēle ļauj oberēt un absurds man vispār šķiet kā reti garda konfekte. Visu cieņu.
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 16th, 2006 - 12:59 am
(Link)
labu apetīti.
From:[info]plenkijs
Date:February 14th, 2006 - 09:45 pm
(Link)
Runājot par ilžucijām un augsta spiediena ģenerātoriem, tad ilūzija ir domu dziļums, eksistencionāli saukļi, izmestas frāzes, kas liek aizdomāties vairāk un nonākt dziļāk, kas savā veidā ir jauna ilūzija. Ilūzija ir viss. Nenoliedzami arī šis viss var būt ilūzija un galu galā vēl varot nonākt pie ticības saukļiem. Pat īpanti, bet, šķiet, ka lielākā daļa ir bruņojušies ar ticību, kas noliedz citu, noliedz citus sevī un kritizē sevi. Tam nav nozīmes? Kam tad ir? Mijiedarbība man nezkapēc šķiet aktuāls defekts/effeks visā sociumā un vēstures mijās, bet es varu kļūdīties rakstot savu ilūziju, savu ticību, kas tiek dēvēta kā ticība sarežģītībai
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 14th, 2006 - 11:55 pm
(Link)
loģiskās izziņas ceļā, caur mijiedarbību novest kaut ko līdz izpratnei (absurdam) un atmest. vai tam ir nozīme? visticamāk - nē. bet ja nav nozīmes, tad kāpēc ne? un vai šeit nesākas tieši ticība?
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 12:05 am
(Link)
Ticība tiešā veida ietekmē nozīmi, īpatnības, skatu leņķi - viss vienojas, bet runā jau par atsevišķiet kopumiem, par atsevišķiet kopumiem nosacītā visā, kas ir lielākais iedomājamais kopums indivīda izpratnē
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 10:46 am
(Link)
nozīme veido ticību caur indivīdu uztveres kopumu mijiedarbību.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 03:21 pm
(Link)
Tas ko atsver?
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 05:36 pm
(Link)
tas vienādo
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 05:58 pm
(Link)
Tad es meklēju nezināmo kopā
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 08:58 pm
(Link)
kādi rezultāti?
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 10:42 pm
(Link)
kvadrātvienādojums ar divām saknēm un aizmetņi integrāļiem ;))
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 10:54 pm
(Link)
un neviena nezināmā mainīgā??
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 10:57 pm
(Link)
mainīgais "t" pirms kvadrātvienādojuma plēš **** ;))
[User Picture]
From:[info]thief
Date:February 15th, 2006 - 11:05 pm
(Link)
o! cik izjusti :D
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:14 pm
(Link)
Žēlīga asiņošana pa reizēm
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 15th, 2006 - 11:26 pm
(Link)
Ak te Tu esi, mans draugs...mani esi pavisam aizmirsis
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:29 pm
(Link)
Ejam pabrtadāt digitālā miglā un padzert digitālo kakao?
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 15th, 2006 - 11:52 pm
(Link)
Pietiktu ar klusu jūras malu
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:55 pm
(Link)
Visnotaļ jāa - bet tikai digitalizētu varu piedāvāt :)
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 15th, 2006 - 11:57 pm
(Link)
Tad ejam pie Tevis- tur citādāk šķiet esam.
From:[info]plenkijs
Date:February 15th, 2006 - 11:59 pm
(Link)
Digitāli.
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:00 am
(Link)
Un tomēr- par vienu pakāpi mazāk
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:01 am
(Link)
(x-1)?
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:06 am
(Link)
Ak jā!- un tas manā blondajā galviņā rada cerību uz risinājumu- varbūt kaut kad izdosies noskaidrot "1" vērtību?
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:07 am
(Link)
1=1
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:10 am
(Link)
Nē! tur jau tā lieta, ka bieži vieninieks tiek kļūdaini jaukts ar nezināmo un līdz kaulam fanātiski meklēts pa maldu ceļiem!
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:11 am
(Link)
Tev ir par dzidras acis tādie vārdiem. Nu pāaaarāaaaak.
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:18 am
(Link)
Ak, Plenkij:)
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:21 am
(Link)
Es esmu veselībai kaitīgs kā saka. ;)
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:22 am
(Link)
Kaut vienā izpausmē?
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:23 am
(Link)
Es esmu tik vienā izpausmē - te! :)
[User Picture]
From:[info]blondiiniite
Date:February 16th, 2006 - 12:25 am
(Link)
Bet ne kaitīgs!
From:[info]plenkijs
Date:February 16th, 2006 - 12:27 am
(Link)
Nu labi, labi - pierunāji.