20 May 2015 @ 12:40 pm
Leibnics un māksla nr.2.  
Šo teksta fragmentu es uztvēru kā netiešu atsauci uz sevi: "Un man pilnīgi vienalga, ka Miziano kādā intervijā varbūt ir sarunājis muļķības par Leibnica monādēm vai nevajadzīgi atsaucies uz Kantu vai Benjaminu. Nudien – kopš kura laika viena vai otra filozofa uzskatu interpretācijas "pareizums" varētu būt kļuvis par kritēriju, kā vērtēt izstādē izliktus mākslas darbus vai pat šo mākslas darbu izlicēju jeb kuratoru." (Venēcijas kapitāls)

Man šķiet, ka atbilde uz retorisko jautājumu ir pietiekami vienkārša. Ja interpretācija ir maldinoša vai kļūdaina, tad arī pašu izstādi nevar vērtēt īpaši augstu (ja pieņemam, ka izstāde ir koncepcija + darbi). Ja uzskatam, ka darbi ir autonomi, tad neredzu vajadzību smērēt papīru un rakstīt kaut kādas aizdomīgas koncepcijas (lai gan jāpiebilst, ka par laimi izstādes katalogā nekas nebija par Leibnicu). Tiesa, īsti nesapratu, kāpēc pareizums ir bijis jāliek pēdiņās? Ir lasījuma pamatlīmenis, kad var redzēt, vai teksts vispār ir saprasts.
 
 
( Post a new comment )
helvetica[info]helvetica on May 22nd, 2015 - 09:41 am
Nepiekrītu, tāpat kā irl arī virtuālajā vidē ir dažādi diskrētuma līmeņi. Tiesa, to normatīva ierobežošana būtu nedaudz cita un liela tēma, bet, ka diskrētums, privātums, 'cibas ietvaros' palikšana u.tml. ļaudīm ir prātā, liecina gan visai tieši izsacījumi, gan arī apstāklis, ka virkne cibiešu ar laiku ieviešas zem atslēgas ar ļoti ierobežotu (uzticamu) lasītāju loku.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on May 22nd, 2015 - 01:36 pm
Katram savs. Ja nav zem atslēgas, tad man ir pofig.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
helvetica[info]helvetica on May 23rd, 2015 - 07:55 pm
nuja, tāpēc jau teicu, ka offt.
(Reply) (Parent) (Link)