21 Augusts 2011 @ 18:30
"Supernetto" kampaņā aicina būt gudriem un iepirkties izdevīgi  
Draugi,

14.jūlijā es viltoju skolēnu apliecību, un kopš tās dienas man ir tikai brīvdienas. Vēl es tagad priecājos par sievu, un ikdienu pastaigājos pa ielu, bet vakaros dzeru šņabi krievu. „Kling-klang!” Tā maisiņš skan. Bet kaimiņš - mans mīļais aktieris uz terases grillē steikus, un, kad es ieslēdzu telefonu, redzu, kā viņš ar draugiem uzstājas Supernetto reklāmās un neatbild uz maniem zvaniem. Un tagad seko teksts:

Trīs dažādas reklāmas, kurās nav sekss, bet lādzīgs padoms tur ir gan. Supernetto, tas ne tikai tiem, kas mīl iedzert, bet arī tiem, kas skaidrā prātā vienmēr visur maisās pa vidu. Šajās reklāmā tādus tipāžu var atpazīst ne tikai pēc sejas, bet arī pēc iepirkumu maisiņiem, kuri no tukšuma ir tā uzpūtušies, ka  pakratot čaukst pēc kreppapīra un zeķubiksēm.
 
Pirmajā klipā puisis ar meiteni pilnīgā akmenī apbrīno Maskavas ielas rajonu, rokās viņiem karte ar ezeriem, kaklā Zenīts, kabatās šala, bet izskats kā no filmas „Fear and Loathing in Las Vegas”. Tad pēkšņi piesteidzas klāt kāds vīrs - viss vienā šallē un žaketē (iespējams LKA topošais akadēmiķis) un izjauc pārīša jauko ceļojumu pagriežot karti. Ballīte vējā un debesis skaidras. Žēl.
 
Otrajā klipā ir vecmāmiņa un bārs. Viņa izliekas, ka parkā pilda krustvārdu mīklas, bet uz galda stāv karsta kafija ar jumtiņu, uz ceļiem sedziņa un atmiņas par mūža mīlestību. Tad kadrā parādās puisis, kuram šeit nav jābūt, vecmāmiņa atskatās un iedomājas par saviem bērnu bērniem, tie jau lieli, bet puisis iegrimis mīklās lasa: „Horizontāli. 3.jautājums. Rakstnieka Fjodora Dostojevska otrais vārds?” Un viņa atbilde ir nepareiza.

Trešais reklāmas variants notiek vasarā. Četros no rīta lielveikali slēgti, bet sēņotājs Jurijs zem bērna prāta izaicina likteni, dziedot sievasmātes mīļāko dziesmu. Tā ir viņa cerība atkal iepatikties līgavai, kura ar mīļāko jau trešo dienu ir Kiprā Jurijam nezinot. Viņa superdraugs - vīrs uzvalkā kā halucinācija izšauj lietussargu, un, turot maisiņu ar spilveniem, atkāpjas. Tad no ceļamkrāna līst ūdens, un Jurijs izglābies turpina dziedāt.

Bet tagad par svarīgo. Šīs reklāmas trīs ir veltītās māmiņām vientuļajām, sapņiem, grupai "Auļi", vīriem, kas nav klauni, visām janajām drēbēm un vasaras olimpiskajām spēlēm. Kā arī dziesmai:„Daudz. Miljoniem, miljardiem krīt. Zvaigznes, bet tavējā spīd. Un manējā ar...”

Salvis



 
 
( Post a new comment )
(Anonīms) on 24. Augusts 2011 - 22:13
haltūra.
(Atbildēt) (Link)