Comments
Varbūt šis stereotips vairs nav spēkā, bet pirms kāda laika Latvijā bija situācija, kad daudzi mākslas skolu beigušie bija spiesti strādāt ar mākslu pilnīgi nesaistītos darbos, ja nebija pietiekami izcili savās prasmēs.
No tā mīts, ka neizdevušies mākslinieki LV strādā reklāmā un datorgrafikā.
No tā mīts, ka neizdevušies mākslinieki LV strādā reklāmā un datorgrafikā.
Tu pārāk daudz lauzi galvu par mītiem un stereotipiem! normalitāte neeksistē, you can do better than that.
Thanks.
Es tikai cenšos saprast sabiedrību, kaut atzīstu, ka dažreiz nav vērts iekš tā tērēt spēkus.
Es tikai cenšos saprast sabiedrību, kaut atzīstu, ka dažreiz nav vērts iekš tā tērēt spēkus.
Par to arī stāstīja Iltnere, ka jaunajiem māksliniekiem sevi grūti uzreiz finansiāli nodrošināt, jo nav atpazīstami. Tāpēc daudzi talantīgi cilvēki vnk pazūd no tās vides, jo drīzāk trūkst uzņēmības vai spēju dzīvot tik nestabilos apstākļos.
Jo var dzīvot radikāli kā Renātes brālēns, vnk pamestā mājā Latgalesaukos, ēdot pavisam vienkārši. Viņam nebija nekādu ērtību, toties bija brīvais laiks radīšanai un neatkarīgai izpausmei. Un, sarīkojot izstādi, bijušie kursabiedri viņu apskauda, jo sevi jzskatīja par talantīgākkem. Tā ka es piekrītu, ka tā drīzāk ir dzīvesveida izvēle.
Jo var dzīvot radikāli kā Renātes brālēns, vnk pamestā mājā Latgalesaukos, ēdot pavisam vienkārši. Viņam nebija nekādu ērtību, toties bija brīvais laiks radīšanai un neatkarīgai izpausmei. Un, sarīkojot izstādi, bijušie kursabiedri viņu apskauda, jo sevi jzskatīja par talantīgākkem. Tā ka es piekrītu, ka tā drīzāk ir dzīvesveida izvēle.
viņi strādāja reklāmā lai nopelnītu naudu, kamēr vēl nebija kļuvuši par established māksliniekiem. daži arī reklāmā paliek, jo viņus vienkārši neinteresē tas mākslinieka ceļš. kas nav nekāda stabilā dzīve - ne naudas ne pašapziņas vai drošības ziņā. tā kā runa ir vairāk par izvēli, nevis izcilību.
(Reply to this) (Parent)