Runājot par dzejniekiem: tiklīdz es izdzirdu ka vińš ir arī kaut kādu literāro žurnālu redaktors vai kaut kādā veidā saistīts ar akadēmisko vidi, es zaudēju 80% no intereses par to, ko vińš ir uzrakstījis. :
Comments
|
bet es, teja, bet es?
(Reply to this) (Thread)
sistēmas cilvēki kas katru dienu iet uz kompromisiem un pilda tabulas...(tostarp es) Vińi vienkārši 'nav tajā vietā'
(Reply to this) (Parent)
tāpēc, ka dzejnieki mīlējas ar valodu, kurpretī akadēmiķi - nemākulīgi drāž?
(Reply to this) (Thread)
Nē bet akadēmija pagjēr racionalitāti un konsekvenci.
Laba dzeja un vispār izcilas idejas rodas tikai intuitīvi, un cilvēks nevar vienlaikus būt abās vietās
Laba dzeja un vispār izcilas idejas rodas tikai intuitīvi, un cilvēks nevar vienlaikus būt abās vietās
|
Deleģēt dzeju tika intuitīvismam arī ir sekli. Arī dzeja var un drīkst būt racionāla un konsekventa. Taisnību sakot, vairums dižgaru dzejas ir tieši tāda.
dižgari, lol. es nevērtēju dzeju pēc tā, cik viņas autors ir ticis atzīts sabiedrībā. man patīk un interesē ļoti šaura lieta, un par to arī ir šis ieraksts. un ar savu seklumu dziļumu tu vari iet kādus citus mēģināt aizskart, jo es neesmu snobs vai intelektuālis, lai mani tas uztrauktu.
(Reply to this) (Parent)
jā, bet es protams runāju par kaut kādu dzejas pārdošanas modeli. kā mēdz iepārdot auditorijai atdzejojumus - ka autors lūk bez dzejas ir arī šis un šis. uz mani tas drīzāk strādā pretēji, es vairs negaidu pārsteigumu. lai gan 20% gadījumu es kļūdos, nesen piemēram iepazinu tādu Eugene Ostashevsky, kurš raksta kruti, neraugoties uz to, ka ir baigais akadēmiķis.
tāpat kā reiz teica viens draugs, ļoti specifiskas mūzikas cienītājs: ja es pirms koncerta redzu ka uz skatuves uznes ģitāru, man pazūd gandrīz visa interese par to, kas sekos.
tāpat kā reiz teica viens draugs, ļoti specifiskas mūzikas cienītājs: ja es pirms koncerta redzu ka uz skatuves uznes ģitāru, man pazūd gandrīz visa interese par to, kas sekos.
(Reply to this) (Parent)