vienīgais, ko es pa īstam nespēju panest visā tajā reklāmas un mārketinga pašglorifikācijas gājienā, ka šo teoriju un morāļu autori, kreativitātes Skolotāji, neredz nekādu atšķirību starp kreativitāti reklāmā un mākslu. Kā pierādījumus saviem apgalvojumiem viņi nepārtraukti pieved Pikaso, Linču un U2, un ne plakstiņš viņiem nenodreb. :
Comments
Vēl Majakovski, protams:
Lučšik sosok ņebilo i ņet,
hočet sosaķ do starih ļet
Lučšik sosok ņebilo i ņet,
hočet sosaķ do starih ļet
(Reply to this) (Thread)
|
Tas aptuveni, ja strādājot par žurnālistu, tekstā ielieku kaut kādu kreatīvu fīču - piem., tēlainu salīdzinājumu, tad pēc analoģijas varētu uzskatīt sevi vismaz par Peļevinu, ja ne pašu Bulgakovu.
JĀ, JO TĀ IR TĀ PATI METODE he he. un plus vēl, otrs pierādījums - viņi ir daudz strādājuši un bijuši tam ļoti nodevušies, piemēram, khm, Flobērs rakstīja 16 stundas dienā, tā lūk arī reklāmā kaut ko var sasniegt tikai ja mīl savu lietu un daudz strādā.
(Reply to this) (Parent)
taa ir - neredz nekādu atšķirību. ir lepni. bet no tevis triis nosauktajiem varbuut vieniigi starp reklaamas un u2 "krativitāti" vareetu neredzeet atshkjiriibu.
(Reply to this) (Thread)
nu, nav jau arī nekāda atšķirība, vienīgi tās teorijas ir pilnīgs seklums. teorijām vajag lasīt nopietnākas lietas, nevis mārketinga pamācību kopumu.
(Reply to this) (Thread)
es jau runāju par to, ko mums diendienā ļečīja visos tajos semināriņos visādi ārzemju guru de Bono un kas tik vēl ne. kreativitātes instruktori.
atšķirību es saredzu ļoti būtisku: ir starpība starp radību un risinājumu.
lai arī no Dieva skatpunkta, protams, atšķirības nav.
atšķirību es saredzu ļoti būtisku: ir starpība starp radību un risinājumu.
lai arī no Dieva skatpunkta, protams, atšķirības nav.
(Reply to this) (Parent)
toties tv skatoties latvijā ražoto reklāmu, latviešu jaunā literatūra no tās tā vien izspiežas kā pimpis no džinsu bikšupriekšas. i grāmatas pēc tam nav jālasa, viss tāpat skaidrs.
(Reply to this) (Thread)
tu atkal tikko kaut ko nenormāli krutu pateici. tā točna ir. gan neveiklās wannabe asprātīgās reklāmas, gan pārsaldinātās pārstāv noteiktu spārnu. vai tevi tajā P. seminārā nepārbaudīja gadījumā uz gaišredzību vai eksorcista spējām?
šī ir atbilde uz paslēpto :)
vari droši atstāt. esmu daudz domājis par to savu atkrišanu. brīžiem (it sevišķi, kad aknas sāk streikot) jau man pašam arī šķiet, ka jutīšos pilnvērtīgi tikai tad, ja saņemšos, pametīšu visu šo pasaulīgo šļuru un atgriezīšos tur.
vari droši atstāt. esmu daudz domājis par to savu atkrišanu. brīžiem (it sevišķi, kad aknas sāk streikot) jau man pašam arī šķiet, ka jutīšos pilnvērtīgi tikai tad, ja saņemšos, pametīšu visu šo pasaulīgo šļuru un atgriezīšos tur.
(Reply to this) (Parent)