« previous entry | next entry »
Jan. 22., 2013 | 09:10 pm
neko es nejēdzu kā raksta zpd, parīt priekšaizstāvēšana un man nav ne teorētiskā, ne praktiskā daļa
besī, ka panikā esmu kā sasalusi, nespēju tikt ne uz priekšu, ne atpakaļ, nevaru neko uzrakstīt, padomāt, ir tikai prātā tas, ka nekā nav un laika arī nav. un nomierināties arī nevaru, būtu man vismaz pofigisms.
stāv materiālu čupiņa, mēģināju saturu uztaisīt, bet es nezinu, vai pat tas man kaut cik jēdzīgs. drīzāk nē, nekā jā.
rīt pēdējo dienu skolotāja skolā, droši vien prasīs, ko esmu izdarījusi un es neko neesmu izdarījusi, tikai ievācu vēl materiālus, bet kāda no tā jēga, ja uz priekšu nekas nevirzās? sekos pārmetumi un tie būs pamatoti.
un kāpēc nafig vajag vidusskolā zpd, ja neviens normāli nepaskaidro, kas jādara, atsūta zpd veidošanas grāmatu un viss. būtu paraugu iedevuši. tad jau augstskolā būs vienalga vai tāds bijis vai nebijis, tāpat pašai būs jāsaprot, kā taisīt.
un kāpēc dod divarpus gadus laika, ja saprot, ka visi visu taisīs pēdējā brīdī. būtu noteikuši, ka jābūt gatavam 11. klasē, tagad mierīgi varētu gatavoties eksāmeniem, par kuriem man tāds chill.
bet es nevaru nevienu vainot, vajadzēja darīt laicīgi.
gribas visu triekt prom, gribu, lai visi ir prom un es varu paraudāt, knapi turu - liekas, ka tūlīt, tad paelpoju, nomierinos un tad atkal tas satraukums uzkāpj uz augšu un viss uz riņķi. ja man šodien ar kādu vēl būs jāstrīdās, tad tiešām izplūdīšu asarās.
kāpēc es esmu tik stulba, zb
ejiet uz vienu vietu ar savām anketām, neiešu vairs draugos
besī, ka panikā esmu kā sasalusi, nespēju tikt ne uz priekšu, ne atpakaļ, nevaru neko uzrakstīt, padomāt, ir tikai prātā tas, ka nekā nav un laika arī nav. un nomierināties arī nevaru, būtu man vismaz pofigisms.
stāv materiālu čupiņa, mēģināju saturu uztaisīt, bet es nezinu, vai pat tas man kaut cik jēdzīgs. drīzāk nē, nekā jā.
rīt pēdējo dienu skolotāja skolā, droši vien prasīs, ko esmu izdarījusi un es neko neesmu izdarījusi, tikai ievācu vēl materiālus, bet kāda no tā jēga, ja uz priekšu nekas nevirzās? sekos pārmetumi un tie būs pamatoti.
un kāpēc nafig vajag vidusskolā zpd, ja neviens normāli nepaskaidro, kas jādara, atsūta zpd veidošanas grāmatu un viss. būtu paraugu iedevuši. tad jau augstskolā būs vienalga vai tāds bijis vai nebijis, tāpat pašai būs jāsaprot, kā taisīt.
un kāpēc dod divarpus gadus laika, ja saprot, ka visi visu taisīs pēdējā brīdī. būtu noteikuši, ka jābūt gatavam 11. klasē, tagad mierīgi varētu gatavoties eksāmeniem, par kuriem man tāds chill.
bet es nevaru nevienu vainot, vajadzēja darīt laicīgi.
gribas visu triekt prom, gribu, lai visi ir prom un es varu paraudāt, knapi turu - liekas, ka tūlīt, tad paelpoju, nomierinos un tad atkal tas satraukums uzkāpj uz augšu un viss uz riņķi. ja man šodien ar kādu vēl būs jāstrīdās, tad tiešām izplūdīšu asarās.
kāpēc es esmu tik stulba, zb
ejiet uz vienu vietu ar savām anketām, neiešu vairs draugos
from: inhumanity
date: Jan. 22., 2013 - 11:21 pm
saite
Praktiskajā daļā es nezinu, kas Tev tur ir, ja anketa, tad parāda, kāda anketa bija un uzraksta visus apkopotos rezultātus.
Man nebija anketa, man bija vnk pētījums par ielām, tad es viņas klasificēju un uzrakstīju visu, ko par viņām zinu.
Un vairāk nekā tur nav. Diez vai sanāks uz to priekšaizstāvēšanu, kura reāli nav vajadzīga, bet uz mazliet vēlāku - jā.
Jebkurā gadījumā - chill, jo kad tā apdomā, tad nonāk pie secinājuma, ka tas zpd vispār nekur nekam nav vajadzīgs, tikai stulbiem skolotājiem, kuriem vajag kaut ko novērtēt :D Es pie tāda secinājuma nonācu tieši kādas 2 nedēļas pirms aizstāvēšanas. Un to prezentāciju es arī nebiju nekur iepriekš baigi gatavojusies, laigan man pateica, kam tur jābūt un cik ilgi.
Bet mierīgi, mierīgi, Tev viss sanāks un viss būs labi :) Beigās ganjau 10 dabūsi ;D
pateikt | čatiņš
from: surrender
date: Jan. 23., 2013 - 12:52 am
saite
droši vien taisīšu anketu, tas šķiet vienkāršākais, tikai būs jāsaņemas drosme aiziet pie klašu audzinātājām un palūgt, lai izdala. internets man nešķiet tik laba doma, jo reāli man nav cilvēku, kam sūtīt, ja vēl vecuma grupa ir ierobežota - 'jaunieši'. un tā būtu mazāka iespēja kādam izvairīties, jo neviens jau īstenībā negrib pildīt ;D
priekšaizstāvēšanas laikam ir atgādinājums, ka kaut kas jādara. iedarbojas sasodīti labi. kaitina fakts, ka jāiet, pat ja zinu, ka punktus nevienam par slinkošanu neliek. izdomāju, ka pateikšu, ka šobrīd pārstrādāju teorētisko, jo īsti neatbilda tēmai, kas nebūs melots.
prezentēšana mani biedē visvairāk, negribu, lai man uzdod papildus jautājumus ;D
10 diez vai, jo var jau manīt, kurās tēmās tās skolotājas ir ieinteresētas, tām tad arī katru reizi ieliek pa diviem punktiņiem; tiesa, nezinu, cik lielu daļu no kopējā vērtējuma tie veido. bet nu paldies! :)
pateikt | << | čatiņš
from: inhumanity
date: Jan. 23., 2013 - 09:33 am
saite
Bet nu, jaunu ameriku jau neatklāsi. Lasi, mazliet pārveido teikumus un viss. Tas arī būs tas "no sevis" :D
Ja labi pārzina savu tēmu, tad nav jāuztraucas par papildjautājumiem.
Labi, es pirms prezentēju pirmoreiz konkursā, man bija uztraukums, jo tas bija konkurss. :D Visādi citādi, pilnīgi vienalga. Un tiešām.. ja zina savu tēmu, ja kaut vai Tu būsi miljons reižu izlasījusi to tekstu, zināsi, ko atbildēt.
Ja kaut ko nezini, saki, ka to Tu nemaz nepētīji, pētīji pavisam ko citu, vai jautājums neatbilst tēmai :D Galvenais nesaki, ka nezini :D jo Tu zini. Izdomā kaut vai :D
Vispār, kāda Tev tēma?
pateikt | << | čatiņš
from: surrender
date: Jan. 24., 2013 - 04:42 pm
saite
es it kā saprotu, ka neviens uz mani neskatīsies, jo atceros, ka arī es īpašu uzmanību nevienam nepievērsu, visi izbesījušies un grib ātrāk prom, tā ka runāju tikai ar vērtētājiem, bet nu reāli saprotu, ka uz vietas man liksies citādi :D
principā man tagad vienalga par atzīmi, jo palikušas divas nedēļas un praktiski nekā nav, šobrīd galvenais, lai vispār varu sekmīgi pabeigt skolu :D
tēma ir "literatūras loma jauniešu dzīvē", bet darba vadītāja man teorētisko daļu ievirzīja par jaunlatviešiem/pirmās un trešās atmodas literātiem, viņu uzskatiem un ietekmi uz sabiedrību. tā ka praktiski pētījums vairs nav tas, par ko es gribēju.
anketā nevaru uzdot sākotnēji iecerētos 'cik bieži lasāt grāmatas', 'vai pats/-i rakstāt kādus literārus darbus', 'kā grāmatu lasīšana ietekmē jūsu vārdu krājumu' utt., lai gan sākotnēji pateicu, ka tieši par to gribu pētīt. tagad drīzāk ir 'nosauciet 1. tautas atmodas pazīstamākos literātus', 'kādas bija Imanta Ziedoņa paustās idejas' utt., ko es pati godīgi arī nezinātu, ja par to nerakstītu.
man laikam vajadzēja iet pie literatūras, ne vēstures skolotājas :D
reāli neviens neko nezinās, un tas ir pilnīgi skaidrs, ka anketas, kurās pašam kaut kas jādomā, negūs lielu atsaucību. varēšu prezentēt, ka situācija ir dramatiska un vēsturē nevienu nedrīkst laist pie eksāmeniem, ka bez obligātā priekšmeta mēs vispār aizmirstu, kur esam cēlušies, ka Alunāns ar Voldemāru un Baronu tad labāk būtu gājuši tusēties ar tām čikām (well, not that they didn't).
laikam pārāk sarežģītu tēmu paņēmu. vajadzēja taisīt par pusaudžu depresiju vai trauksmi, mamma man varētu visu ar vajadzīgajiem medicīnas terminiem no galvas nodiktēt :D
pateikt | << | čatiņš
from: inhumanity
date: Jan. 24., 2013 - 09:44 pm
saite
Nu jā, anketa neizklausās diez ko vilinoša :D Sliktākajā gadījumā, izdomāsi ko kāds būtu varējis atbildēt :D
pateikt | <<