north road -> flat mtb handlebars
« previous entry | next entry »
Thursday Mar. 22nd, 2012 | 21:58
Ņemot vērā to, ka kāds ir nozadzis manu riteni, jau labu laiku braucu ar attēlā redzamo Santas riteni. Tagad nomainīju klasisko stūri uz kalnu riteņa stienīti. Būtu lieliski, ja izdotos atrast arī piemērotu iznesumu, bet arī bez tā braukšana ir ievērojami labāka.
***
from: sramgni
date: Friday Mar. 23rd, 2012 - 12:57
link
reply | parent | thread
***
from: ttp
date: Friday Mar. 23rd, 2012 - 13:51
link
ja ne tad varu uztaisīt bildes un kurš labāk patīk varu nosūtīt. tu gribi sportinieku vai tādu regulējamo?
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Friday Mar. 23rd, 2012 - 14:00
link
7 eiro ir OK, pārskaitīšu tev uz kontu.
Es gribētu sportinieku, bet jāņem vērā, ka Santai var kādreiz vajadzēt ar to izbraukt uz veikalu, un viņa brauc vertikāli. Pajautāšu, kad viņa pamodīsies.
reply | parent | thread
***
from: ttp
date: Friday Mar. 23rd, 2012 - 14:22
link
vēl apskaties stūres diametru - droši vien 25,8 mm
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Tuesday Mar. 27th, 2012 - 16:18
link
reply | parent | thread
***
from: ttp
date: Thursday Mar. 29th, 2012 - 01:17
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Thursday Mar. 29th, 2012 - 01:18
link
reply | parent
***
from: redz
date: Friday Mar. 23rd, 2012 - 19:12
link
P.S. kāds tev bija saslēgs vai kā to sauc. trose? metāls? jo es domāju iegādāties velo un nav vēlmes, lai nozagtu. zin kā, mācās no citu kļūdām.
P.P.S./P.S.S. varētu saskrieties
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Tuesday Mar. 27th, 2012 - 16:44
link
Iepriekšējam ritenim, kuru man nozaga, bija kaut kāda trose gumijā par ~30 Ls, ceturtā drošības pakāpe un tamlīdzīgs bullšits, tā tika vienkārši pārzāģēta pie Vēstures un filozofijas fakultātes. Droši vien, ka drošāks saslēdzējs ir tā dēvētais pakavs, pakava formas stienis ar atslēgu, bet būtībā visas tās atslēgas var pārzāģēt, pārkniebt un pārmetināt, un ir cilvēki, kas to dara.
Ja vēlies iegādāties velo un nevēlies, lai to nozog, varu ieteikt divas lietas.
Pirmā: Ja tavs velosipēds ir dārgs, spīdīgs, jauns un tam ir augstas izredzes tikt realizētam zagto velosipēdu tirgū, nekad neatstāj velosipēdu pieslēgtu uz ielas. Ja tev ir jāiet uz kādu iestādi, centies pieslēgt to vestibilā pie radiatora un tamlīdzīgi, nekad neatstāj velosipēdu savas mājas kāpņutelpā uz ilgu laiku.
Otra lieta: Ja vēlies velosipēdu aktīvi izmantot kā pilsētas transportu, iegādājies vecu, nespīdīgu un mazāk pievilcīgu riteni, kuru daudz drošāk un ar mazākām bažām par zaudējumu vari pieslēgt jebkur un ar jebkādu atslēgu. Tas, ka ritenis ir nepievilcīgs zagļiem, obligāti nenozīmē, ka tas ir slikts transporta līdzeklis. Galvenais, lai tas nav pārāk smags, lai velosipēda ģeometrija ir piemērota tavam augumam un braukšanas stilam un lai tā mehāniskās daļas ir labā tehniskā stāvoklī. Divriteņi ir modulāras iekārtas, līdzīgi kā datori un automašīnas, tādēļ tu vari nopirkt lietotu riteni un uzlikt tam jaunas detaļas. Ja tomēr vēlies sev spīdīgu un jaunu riteni, hei, tu joprojām vari to atļauties, jo vecu riteni var nopirkt un sataisīt par salīdzinoši mazām naudiņām. Tik pro: tev var būt divi riteņi, vienu tu vari lietot tad, kad vēlies to atstāt pieslēgtu pilsēta uz ielas, bet otru tad, kad vēlies doties garākos braucienos un kad tev ir paredzama droša pieslēgšanas vieta.
Saskrieties varētu, man gan ir drausmīga aizņemtība, un es nemāku plānot laiku, bet tu vari kādreiz pieteikties atnākt ciemos vai kaut kā tā.
reply | parent