***
Tuesday Mar. 27th, 2012 | 16:44
from:: sramgni
Protams, ar braukšanu vertikāli biju domājis vertikālu ķermeņa pozīciju, tādu, kurā ķermenis nav noliekts uz priekšu un kura ir raksturīga riteņiem ar zemu un uz priekšu izvirzītu stūri.
Iepriekšējam ritenim, kuru man nozaga, bija kaut kāda trose gumijā par ~30 Ls, ceturtā drošības pakāpe un tamlīdzīgs bullšits, tā tika vienkārši pārzāģēta pie Vēstures un filozofijas fakultātes. Droši vien, ka drošāks saslēdzējs ir tā dēvētais pakavs, pakava formas stienis ar atslēgu, bet būtībā visas tās atslēgas var pārzāģēt, pārkniebt un pārmetināt, un ir cilvēki, kas to dara.
Ja vēlies iegādāties velo un nevēlies, lai to nozog, varu ieteikt divas lietas.
Pirmā: Ja tavs velosipēds ir dārgs, spīdīgs, jauns un tam ir augstas izredzes tikt realizētam zagto velosipēdu tirgū, nekad neatstāj velosipēdu pieslēgtu uz ielas. Ja tev ir jāiet uz kādu iestādi, centies pieslēgt to vestibilā pie radiatora un tamlīdzīgi, nekad neatstāj velosipēdu savas mājas kāpņutelpā uz ilgu laiku.
Otra lieta: Ja vēlies velosipēdu aktīvi izmantot kā pilsētas transportu, iegādājies vecu, nespīdīgu un mazāk pievilcīgu riteni, kuru daudz drošāk un ar mazākām bažām par zaudējumu vari pieslēgt jebkur un ar jebkādu atslēgu. Tas, ka ritenis ir nepievilcīgs zagļiem, obligāti nenozīmē, ka tas ir slikts transporta līdzeklis. Galvenais, lai tas nav pārāk smags, lai velosipēda ģeometrija ir piemērota tavam augumam un braukšanas stilam un lai tā mehāniskās daļas ir labā tehniskā stāvoklī. Divriteņi ir modulāras iekārtas, līdzīgi kā datori un automašīnas, tādēļ tu vari nopirkt lietotu riteni un uzlikt tam jaunas detaļas. Ja tomēr vēlies sev spīdīgu un jaunu riteni, hei, tu joprojām vari to atļauties, jo vecu riteni var nopirkt un sataisīt par salīdzinoši mazām naudiņām. Tik pro: tev var būt divi riteņi, vienu tu vari lietot tad, kad vēlies to atstāt pieslēgtu pilsēta uz ielas, bet otru tad, kad vēlies doties garākos braucienos un kad tev ir paredzama droša pieslēgšanas vieta.
Saskrieties varētu, man gan ir drausmīga aizņemtība, un es nemāku plānot laiku, bet tu vari kādreiz pieteikties atnākt ciemos vai kaut kā tā.
Iepriekšējam ritenim, kuru man nozaga, bija kaut kāda trose gumijā par ~30 Ls, ceturtā drošības pakāpe un tamlīdzīgs bullšits, tā tika vienkārši pārzāģēta pie Vēstures un filozofijas fakultātes. Droši vien, ka drošāks saslēdzējs ir tā dēvētais pakavs, pakava formas stienis ar atslēgu, bet būtībā visas tās atslēgas var pārzāģēt, pārkniebt un pārmetināt, un ir cilvēki, kas to dara.
Ja vēlies iegādāties velo un nevēlies, lai to nozog, varu ieteikt divas lietas.
Pirmā: Ja tavs velosipēds ir dārgs, spīdīgs, jauns un tam ir augstas izredzes tikt realizētam zagto velosipēdu tirgū, nekad neatstāj velosipēdu pieslēgtu uz ielas. Ja tev ir jāiet uz kādu iestādi, centies pieslēgt to vestibilā pie radiatora un tamlīdzīgi, nekad neatstāj velosipēdu savas mājas kāpņutelpā uz ilgu laiku.
Otra lieta: Ja vēlies velosipēdu aktīvi izmantot kā pilsētas transportu, iegādājies vecu, nespīdīgu un mazāk pievilcīgu riteni, kuru daudz drošāk un ar mazākām bažām par zaudējumu vari pieslēgt jebkur un ar jebkādu atslēgu. Tas, ka ritenis ir nepievilcīgs zagļiem, obligāti nenozīmē, ka tas ir slikts transporta līdzeklis. Galvenais, lai tas nav pārāk smags, lai velosipēda ģeometrija ir piemērota tavam augumam un braukšanas stilam un lai tā mehāniskās daļas ir labā tehniskā stāvoklī. Divriteņi ir modulāras iekārtas, līdzīgi kā datori un automašīnas, tādēļ tu vari nopirkt lietotu riteni un uzlikt tam jaunas detaļas. Ja tomēr vēlies sev spīdīgu un jaunu riteni, hei, tu joprojām vari to atļauties, jo vecu riteni var nopirkt un sataisīt par salīdzinoši mazām naudiņām. Tik pro: tev var būt divi riteņi, vienu tu vari lietot tad, kad vēlies to atstāt pieslēgtu pilsēta uz ielas, bet otru tad, kad vēlies doties garākos braucienos un kad tev ir paredzama droša pieslēgšanas vieta.
Saskrieties varētu, man gan ir drausmīga aizņemtība, un es nemāku plānot laiku, bet tu vari kādreiz pieteikties atnākt ciemos vai kaut kā tā.