Janvāris 4., 2009
21:13 visai oriģināla pieeja, ja lietotājs ir aizmirsis savu e-pasta paroli:
"Lai atjaunotu paroli vai pieprasītu atkārtoti e-pasta adreses apstiprināšanas saiti, ievadi savu e-pasta adresi un norādīto autorizācijas kodu.
Jaunā parole vai e-pasta apstiprināšanas saite tiks nosūtīta uz Tavu norādīto e-pasta adresi."
|
Comments:
Parasti reģistrējoties tiek palūgts norādīt kāda cita epasta adresi, uz to arī pienāks.
Nu, es vairāk par šī teksta ģeniālo noformulējumu. Lieta tāda, ka mans.lattelecom.lv username ir jānorāda viņu ģenerētā e-pasta adrese, citu e-pastu viņi neprasīja, jo šis lietotājs tika izveidots automātiski (tipa atnāca rēķins ar informāciju, ka turpmāk rēķini būs tajā accountā). Laikam jau lielākā problēma ir tā, ka neatceros ne username, ne paroli - būtu vismaz telefona nr vai adrese jānorāda, būt vienkāršāk.
Gan jau es tikšu galā, bet šobrīd iesmeju par kļūdas ziņojuma lietderību.
Acīmredzot paņemts kaut kāds gatavais epastu serveris, kur reģistrējoties būtu jānorāda epasts :)
Es šitā ar SAS lapu nomocījos. Es biju piereģistrējusies kā EuroBonus lietotājs, tak iedomājies, šie nemaz neuztaisa loginu vienlaicīgi! Es to nezināju un cītīgi vadīju iekšā visas iespējamās paroles, loginus un epastu, uz kuru man nāk viņu meili. Sistēma savukārt brēca, ka nav pareizi aizpildīti logi un tur ir neatļauti simboli un ko tik vēl ne, bezmaz katrreiz citu erroru. Izrādās, ka errors bija tāds, ka man vienkārši ir jāpiereģistrējas :)
es domāju, ka viņiem rīt zvanīšu un tad pēcāk būs jāizdomā kā lai atceras vēlvienu accountu. |
|
|
|
Sviesta Ciba |