Comments: |
From: | slikts |
Date: | January 19th, 2020 - 07:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 03:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
"Neesmu vienīgais" - jā, šo līniju brīnišķīgi pārstāvēja Engelss, bet teorētiski in praktiski izvērsa Ļeņins. Laba kompānija
From: | slikts |
Date: | January 20th, 2020 - 05:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Hitlerim arī patika suņi
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 05:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es to norādīju, lai izceltu, cik infantīli ir par kādu savu viedi radikāli kritisku, bet šodienas apstākļos obskūru politekonomisko atziņu teikt "skat, ne es viens tā domāju".
From: | slikts |
Date: | January 21st, 2020 - 01:04 am |
---|
| | | (Link) |
|
viss, ko tu izcēli, ir sava prāta nesakarīgās norises
Dāvāšanas kultūra. Atdot resursus, kas pašam nav vajadzīgi, piem., lietas. Ja daudzi tā dara, tas strādā labi, jo nekas nelietots nav jāpatur, savukārt, tiklīdz ievajagas, tā no kāda cita var saņemt. Šobrīd gan vēl darbojas režīmā "manmanman visu, kas bezmaksas" un tad sēdēt uz nevajadzīgu mantu čupas. Tas pats ar laiku un spēku - brīvprātīgās aktivitātes un palīdzēšanas.
From: | slikts |
Date: | January 20th, 2020 - 10:18 am |
---|
| | | (Link) |
|
spontāns altruisms mazos bērnos un citos primātos arī ir zīmīgs; cilvēkiem iemāca patikt sliktām lietām
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 03:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lūk, atslēgas vārdiņš jums, sociķiem - BRĪVPRĀTĪGA dalīšanās, dāvāšana un aktivitātes.
From: | slikts |
Date: | January 20th, 2020 - 05:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tu nesaproti, uz ko atbildi. tirgus iekārtas attiecināšana uz cilvēku attiecībām ir tas, kas bojā dalīšanās kultūru.
neoliberāļu "izvēles" mantra arī ir joks: tā nav izvēle, ja viena no iespējām ir nevarēt izdzīvot
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 05:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Varbūt, bet man drīzāk šķiet, ka dalīšanās kultūru bojā šīs "dalīšanās" institucionalizēšana caur valsts aparāta spaidu mehānismiem.
Tad jau par saukli, "kas nestrādā, tam nebūs ēst" arī var teikt, ka nav izvēles, un ka arī primitīvajos bartera tirgos nebija izvēles, medniekiem-vācējiem nebija izvēles utt.
From: | slikts |
Date: | January 21st, 2020 - 01:02 am |
---|
| | | (Link) |
|
te nu tas ir, sociālā darvinisma āža kāja, un tas pats cilvēks noteikti ģībtu nost, ja tiktu nosauks par nacīgu
From: | (Anonymous) |
Date: | January 21st, 2020 - 01:30 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tu neatbildēji uz iebildumu, bet sāki mētāties ar mirkļabirkām.
From: | slikts |
Date: | January 21st, 2020 - 01:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
sociālais darvinisms nav mirklīgs un tā kritiku var pats uzmeklēt, ja vēlas izglītoties
From: | (Anonymous) |
Date: | January 19th, 2020 - 11:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tu taču saproti, ka šeit apraksti feodālisma karikatūru?
From: | slikts |
Date: | January 20th, 2020 - 10:16 am |
---|
| | | (Link) |
|
šādas atbildes ir pēdējo laiku zīmes
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 03:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tu apraksti 18. gs. dzimtbūšanu A-Eiropā, nevis feodālismu, kas vairāk 10.-15.gs. fenomens. Cik dziļš politekonomisks ieskats!
From: | slikts |
Date: | January 20th, 2020 - 05:30 pm |
---|
| | | (Link) |
|
teiktais ir gan bulšits, gan neko nemaina paustajā domā
From: | (Anonymous) |
Date: | January 20th, 2020 - 05:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā,tavs feodālisma raksturojums ir bulšits, tātad bulšitīga ir arī pārējā "kapitālisma radikālās kritikas" celtne, ja reiz balstās tik aplamās, mazinformētās vēsturiskās leģitimizācijas premisās.
From: | slikts |
Date: | January 21st, 2020 - 01:01 am |
---|
| | | (Link) |
|
ak dievs aizveries. pat ja tevis teiktais nebūtu bulšits, tā būtu matu skaldīšana | |