- 23.10.07 22:15
- Katarse operā (par spīti visiem, kam nepatika), pēc tam mizantropijas lēkme. Nu jau atkāpjas.
Ā, un vēl. Lasu Rekjaviku 101 (pēc tejas ieteikuma). Piķis viņu zina. Nav slikti, nemaz nav slikti. Bet - man škiet, tas ir viens no kārtējiem biezajiem romāniem, kurus mierīgi varētu (un vajadzētu) aizstāt ar labu 20 000 zīmju stāstu. - 21 rakstapiebildīšu
- 23.10.07 22:24
-
es esmu tavs vēsumā dzimušais dēls, kur ir mani svārki ar piedurknēm?
- piebilst
- 23.10.07 22:27
-
teksts, starp citu, bija ļoti labs. padomāju un sapartu, ka citādu nemaz nevarēja uzrakstīt.
piemēram - par Dieva elkoņiem. es nezinu, kas tie tādi - bet atceros vēl mammas skaitītu dzejolīti _ " Dieviņ, Tev elkoņi stirpi un gari..."
Tas bija dzejolis par mazo zirnīti.
Vērdiņš (ja tas ir Vērdiņš) teicami stilizējis veco tulkojumu Bībeles valodu. - piebilst
- 23.10.07 22:30
-
es īsti nesaprotu, kam vajadzīgs pārstāstīt Vecās derības stāstu stilizētā Vecās derības valodā, bet mūzika un režija bija laba
- piebilst
- 23.10.07 22:31
-
un vēl es nesapratu, ko simbolizēja ķeblītis ar aukliņu, bet baidījos pateikt, jo visi uzreiz kliegtu - ahā, uzķēries!
- piebilst
- 23.10.07 22:35
-
nu, paldies par to pašu! :)
tad iztēlojies, ka vārdi bija svešvalodā, nesaprotamā.
bet ķeblītis (kurš man ne sevišķi patika), šķiet, simbolizēja dzimtas turpinājumu laikā.
a melno grāmatiņu tu saprati, cearms? ( daži nesaprat) - piebilst
- 23.10.07 22:39
-
nu nu? kāpēc tā sākumā bija maza, bet vēlāk - liela?
- piebilst
- 23.10.07 22:43
-
Nu kā?!!! Melnajā grāmatņā jau no bērnu dienām viņš raksta nevis dzeju (kā varētu domāt), bet, draņķis, pieraksta visus aizvainojumus un pāridarījumus. Tur tas viņa rakstura sīkums paradās. Bet grāmatiņa, saprotams, aug lielāka un lielāka. Un tad vienā brīdī viņš saprot savu sīkumu un saplēš to grāmatiņu. Nu, ir jau drusku par daudz uzskatāmi, didaktiski un konceptuāli, bet kopā ar mūziku - mani pārliecināja. Ļoti.
(es taču arī pa laikam " pierakstu") - piebilst
- 23.10.07 22:48
-
es beigās izdomāju, ka morāle ir - nevajag taisīt vecumā bērnus, sanāk vai nu kropļi vai nelieši
- piebilst
- 23.10.07 22:42
-
man nepatīk pats stāsts, es nesaprotu, ko tur ir atraduši neskaitāmie ieterpreti, kas starp citu arī neko daudz nav grozījuši, es nesaprotu, kāda ir šī stāsta morāle un vismazāk - kāds tam sakars ar Dievu un reliģiju. vienīgais šīs interpretācijas pluss bija Jāzepa abloms beigās
- piebilst
- 23.10.07 22:46
-
Nu ja, tas abloms jau arī ir tas kodols. Tu mīli, tici, ienīsti, dzīvo naidā, atriebies, sasniedz varu un slavu, krīti, nožēlo. Velns, tā ir pamattēma " visumā un kosmosā" . Kāpēc lai to neinterpretētu. Pie tam Ešenvalds tak, cik zinu, baptists, vai kas?
- piebilst
- 23.10.07 23:44
-
baptists, baptists.
- piebilst
- 24.10.07 01:45
-
nu to psiholoģiju sarežģīto taču
- piebilst
- 24.10.07 08:50
-
Ā, nu piedod, varbūt tā vēl būs. es jau tikai kādu 1/3 esmu izlasījusi.
- piebilst
- 24.10.07 09:29
-
nē nē šeit es dienasgrāmatam saku ko cilvēki atrod Jāzepa stāstā
- piebilst
- 24.10.07 02:12
-
es atkal domāju, ka stāsts ir lielisks. to varētu izmantot visādiem jaunajiem uzņēmējiem par apmācības programmu. par THE BIG IDEA
- piebilst
- 23.10.07 23:58
-
proud to be peevish
Filmu, piedodiet par zaimošanu, ir sanācis redzēt?
- piebilst
- 24.10.07 10:24
-
Ja tā padomā, tas nebūtu grūti panākams...
- piebilst
- 24.10.07 02:11
-
maybe, bet beigās tomēr sapratu, ka visi tie prikoli tomēr bija uzraksstīšanas vērti.
- piebilst
- 24.10.07 14:37
-
close-up
grāmata forša. filma arī ok. pats Halgrīms arī kruts, nesen dzēru ar viņu alu slavēnajā krogā, kur notiek puse grāmats un filmas darbības. aizstāt neko nevajadzētu, lēš, ka tā esot viņa labākā grāmata. tā fiška jau tikai tādā ieilgušā un nepārtrauktā sviestā vien attaisnojas.
- piebilst