- 2.2.07 23:06
- Šī definīcija, manuprāt, ir pilnīgi piemērota, lai to saprastu un uz mūžu atcerētos 12-gadīgs puišelis:
racionāli skaitļi ir pozitīvi un negatīvi veselie skaitļi, 0, pozitīvas un negatīvas daļas, galīgas un bezgalīgas decimāldaļas un parastās daļas
Un vēl man tekstuāli patika šis teksta uzdevums:
Kādā dzemdību namā piedzima 1224 bērni, no tiem zēnu bija par 12 vairāk kā meiteņu, bet 36 bērniņi piedzima neveseli. Cik procentu bija zēnu, cik procentu bija meiteņu? Cik procentu bija veselu bērnu? Rezultātu noapaļo! - 14 rakstapiebildīšu
- 2.2.07 23:20
-
Nav tik traki. Es tajā vecumā tās definīcijas gluži labi sapratu - to terminoloģiju stundās lieto bieži, tādēļ arī kopumā teikums nešķiet grūti uztverams.
Cita lieta, ja matemātiku uztver kā zobu sāpes - tad pat lasīt nav vērts. - piebilst
- 2.2.07 23:28
-
nu, pēc vairākkārtējas izlasīšanas es arī sapratu, bet par puiku man nav nekādu ilūziju. un vēl - man liekas, tas nav īsti 6ajai klasei.
- piebilst
- 3.2.07 01:16
-
Nē, kādēļ, galva tak uz pleciem. Man tieši šķiet, ka tajā vecumā var jau visnotaļ nopietnas lietas mācīt.
Turklāt jau nav tā, ka viņiem nebūtu iepriekš mācīts, kas ir veseli skaitļi un galīgas decimāldaļas. Arī tam pāris stundas ir veltītas. Kā jau ar visu - ja seko līdzi, var viegli saprast. - piebilst
- 2.2.07 23:35
-
superīgi.
- piebilst
- 2.2.07 23:39
-
bet mums tak skolā ar tai pašā vecumā to pašu mācīja...un iemācīja,
- piebilst
- 2.2.07 23:41
-
par neveselajiem bērniņiem? l
abi, ok, bet es neko tādu neatceros tik un tā. - piebilst
- 2.2.07 23:48
-
neparastās daļas tātad ir neracionāls skaitlis,
3% neveseli bērni tomēr ir briesmīgi
un bezgalīgas decimāldaļas nav easy 12 gadu vecam bērnam
quo vadis, patiešām - piebilst
- 3.2.07 00:07
-
un man liekas, ka man skolā neko tādu nemācīja. ok, es ar to nelepojos, bet es neatceros, ka man skolā kāds kaut ko par kaut kādiem veseliem un neveseliem skaitļiem vai veseliem un neveseliem bērniem būtu mācījis.
- piebilst
- 3.2.07 00:12
-
amsterd(ā)ma
12gadīgs cilvēks to visu uztver ļoti labi, nav jau vairs gluži teletūbiju mērķauditorija. iemācīties taču kaut ko var tikai tad, ja iepriekš tas ir nezināms.
bet uzdevums gan nevesels. - piebilst
- 3.2.07 01:57
-
knapi noturējos pretī kārdinājumam rēķināt
a vienu gan nesaprotu - ar ko "bērni" atšķiras no "bērniņiem"? ar to, ka pirmie veseli, bet pēdējie - neveseli? kā tur bija ar tiem pirmajiem un pēdējiem?
noapaļo - parasti tiek precizēts, līdz kuram ciparam. vispār jautrs uzdevums. - piebilst
- 3.2.07 09:01
-
ā, tas arī labs:) veselie bērni un neveselie bērniņi. jā.
- piebilst
- 4.2.07 12:07
-
To tiešām tajā grāmatā sauc par definīciju?
khe khe...
tā tiešām var ieaudzināt riebumu pret jebkuru priekšmetu - piebilst