|
Fri, May. 17th, 2013, 09:56 am
Sāga par krāsniņu turpinās. Tie dzimumorgāni atkal atfutboļīja to krāsni atpakaļ ar tekstu, ka viss atbilst "standartiem". Uzrakstīju cedeli PTAC ar jautājumu, ko man darīt šai posta nestundā, pats došos uz veikalu, lai viņi man uz papīrīša uzraksta, kādi ir tie "standarti". Fri, May. 17th, 2013, 11:07 am zhagata
a kas uz garantijas talona rakstīts? Kur jāvēršas garantijas gadījumos? Fri, May. 17th, 2013, 11:14 am sirdna
Nav ne jausmas, ko saka talons. Ar šo jautājumu pazvanījām veikalam, veikals saka - stiepiet tik šurp. Fri, May. 17th, 2013, 11:15 am zhagata
Tātad tāda talona nav. Kad pirki? Fri, May. 17th, 2013, 11:20 am sirdna
pirms 1 gada. Čeks ir pa rociņai. Talons varbūt arī dzīvē atrastos, ja plauktus izpurinātu. Fri, May. 17th, 2013, 11:24 am zhagata
Nu tad labākais ko vari darīt ir vērsties pie neatkarīga eksperta, kas varēs veikt defektāciju. Ja saprotu, tad krāsniņa visu laiku strādāja, bet tagad mazinājusies jauda. Tad iespējams ka ir defketēts tenis. Grūti pateikt, kā viņu "eksperts" to nevarēja konstatēt. http://www.ptac.gov.lv/page/177 Fri, May. 17th, 2013, 12:00 pm vistu_zaglis
"defketēts tenis". o_O Kāpēc es to izlasīju!? Fri, May. 17th, 2013, 12:44 pm divi_g
Es ar nepacietību gaidu komentāru par to, kas tas īsti ir. Pirmo vārdu vēl var atšifrēt, bet otrais kaut kā mulsina. |