Comments: |
Aa shito es nezinaaju, jo kaadu laiku vairs neesmu riigaa. Interesanti vai che ir ceelies no chegevaras?
Nē. Tas ir [čē], proti, Č, ko var izrunāt kā "čē" (a, ā, bē, cē, čē...). No kurienes cēlies Č, nezinu, bet laikam saīsinājums no Čomska.
Nemot vērā kontingentu, droši varētu būt arī namjoks uz Čē, kurš Gevara.
Šaubos, imvho fanot par Če G mēdz divpadsmitgadīgi vannabī anarhisti/revolucionāri, nevis Č publika, proti, kaut cik pieauguši anarha-hipsta-intelektuāļi, nu vai vnk panki, bet tomēr pieauguši.
Vai tad chegevara nav komuunists?
Viņa memētiskais tēls mūsdienu hipstermileniāļa apziņā ir brīvības cīnītājs/revolucionārs par taisnīgumu n sheeeit. Jamā tēlam tas pats liktenis, kas Robina Huda protoptipam, kurš, cik lasīju, bija parasts blatnojs zaglis, bez nekādiem cēliem mērķiem. Čē bija parasts banģugāns, tā pat kā Fidels. Huntu priekšvaži, ap kuriem izveidojies uz romantiska bulšita balstīts personības kults, uz kuru pavilkušies arī daudzi kreisie clueless rietumcucki.
>parasts banģugāns Exactement! Nācu te atbildēt sikbojam, ka prasts rīkļugriezējs viņš bija (jāstarpcitu, kur ciba ir pazaudējusi tikumu sūtīt notifikeišnus "kāds atbildēja uz kāda atbildi uz tavu komentu" ?). Kulturālie "kreisie" milleniāļi vairāk pavelkas no teorētiķiem, nevis no šitādiem. No šitādiem pavelkas labi ja divpadsmitgadīgi rebeļi.
Lasot visu šito, nāk prātā kāds tavs komentārs iz nesaistītas diskusijas. kurš šeit būtu tieši vietā.
Da labi, zīmolu veikalos nepārdotu t-kreklus ar viņa rožu speciāli hipsteriem un antifām, ja tā nebūtu. Viņš tač ir 'la resistance' simbols.
Es par bāru nosaukumiem, nevis personāžiem. Uzskatīt, ka attiecīgās iestādes apmeklētāji turp dodas, jo viņiem simpatizē bāra nosaukumā ietvertā onkuļa politiskā nostāja or sth, ir apmēram tikpat naivi, kā domāt, ka krodziņš "Trīs vīri laivā" paredzēts Džeroma daiļrades cienītājiem, vai ka "Kapteiņu bāru" pamatā apmeklē kapteiņi.
vispaar jaa, bet tas notiek neapzinaati. taas ir visuma likumsakaruiibas. liidziigi, kaa vienu meiteni dzheks aiveda uz tatoo salonu un vinja uztetoveeja chuusku un peec tam nejaushi kljuva staavoklii no vinja. bet chuuska esot augliibas simbols. sakariiba, sinhronitaate, protams, tas nenotiek apzinaati. bet visums cilveekus, kuriem simpatizee antifa, feminisma, globaalisma idejas, aizved uz baaru, ko sauc par Chomsky nevis, piemeeram, uz Trampa torni.
Aha, vajadzēja prezervatīvu tetovēt, tad viss būtu kedā.
Reizēm banāns ir tikai banāns, un nesalīdzināmi biežāk bārs ir tikai bārs. Nosaukums no visiem apsvērumiem spēlē vismazāko lomu. Man patīk "Zobens un lemess", par spīti tam, ka neesmu kalējs, un "Kad zebras deg", par spīti tam, ka neesmu dzīvnieku nīdējs ar piromāna nosliecēm.
Aha.
Ja nu vajadzētu šī bāra apmeklējumu politizēt ar no dirsas izvilktu izdomājumu palīdzību, varētu pieņemt, ka nosaukums simbolizē agresīvu velkamismu - zebras ir melnbaltas, kas simbolizē dažādu rasu cilvēku grupu maksimālu sajaukšanu merkelizācijas rezultātā, uguns simbolizē šajā procesā notiekošo vardarbīgo veco tradīciju nomaiņu par labu NWO, un kā zināms, sadegušas lietas visbiežāk ir melnas - kas arī ir procesa paredzētais mērķis; viendabīgi melna pasaule.
Nu, tas tā, ja mēģinām iet full sickboy. Ja nē, tad - samērā tuvu mājām, neslikta alus izvēle, nemēdz būt pārbāzts, iespēja pašam iemest kādu gabalu fona mūzikas pleilistē, utt, utjpr. | |