Shelly -

Jun. 29th, 2007

09:16 am

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
(8 comments | Leave a comment)

Comments:

From:[info]dzeina
Date:June 29th, 2007 - 11:46 am
(Link)
Es tikai nesaprotu, kādēļ šādās situācijās jāsamierinās ar silto kolu. Būtu noprecizējuši pasūtījumu, & viss bumbās. Pie šitādas attiexmes jau arī oficianti izlaižas, aizmirstot to, ka "klienta vēlme ir likums"
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:June 29th, 2007 - 01:30 pm
(Link)
klientu vēlme nav likums jau n-to gadu. Paradi man to krogu, kur šobrīd darbojas likums "klientam vienmēr taisnība" .šobrīd- labos krogos darbojas , kāds klients tāda apkalpošana, sliktos- kā mākam tā maujam princips. Tā lūk.;)

Bet galvenais ir neķert kreņķi un viesmīlei tā arī pateikt- man bija auksta fanta, ne tā siltā kola, i svjo.
ja nav dubļu kofijs vai čili pica, tad gan jau samainīs ātrāk kā stundas laikā.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]dzeina
Date:June 29th, 2007 - 01:33 pm
(Link)
Bet paši jau vien pie tā esam vainīgi!
Vismaz es, ja mani neapmierina apkalpošana, ceļos & eju. Nevis samierinos. Pēdējais šāda veida piedzīvojums šeit:
http://klab.lv/community/krogi/10869.html?mode=reply
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:June 29th, 2007 - 05:29 pm
(Link)
nu jā es pieciešu. man tāds raksturs. Bet tā ļoti traki neesmu uzrāvusies, parasti ir bijuši tikai tādi sīkumi ko pat nevarētu norakstīt kā sliktu apkalpošanu. Nu vismaz es vienu sajauktu dzērienu uzskatu par kļūdu, ne par sliktu apkalpošanu. :)
(Reply to this) (Parent)