From: | dzeina |
Date: | June 29th, 2007 - 11:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Es tikai nesaprotu, kādēļ šādās situācijās jāsamierinās ar silto kolu. Būtu noprecizējuši pasūtījumu, & viss bumbās. Pie šitādas attiexmes jau arī oficianti izlaižas, aizmirstot to, ka "klienta vēlme ir likums"
klientu vēlme nav likums jau n-to gadu. Paradi man to krogu, kur šobrīd darbojas likums "klientam vienmēr taisnība" .šobrīd- labos krogos darbojas , kāds klients tāda apkalpošana, sliktos- kā mākam tā maujam princips. Tā lūk.;)
Bet galvenais ir neķert kreņķi un viesmīlei tā arī pateikt- man bija auksta fanta, ne tā siltā kola, i svjo.
ja nav dubļu kofijs vai čili pica, tad gan jau samainīs ātrāk kā stundas laikā.
From: | dzeina |
Date: | June 29th, 2007 - 01:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu jā es pieciešu. man tāds raksturs. Bet tā ļoti traki neesmu uzrāvusies, parasti ir bijuši tikai tādi sīkumi ko pat nevarētu norakstīt kā sliktu apkalpošanu. Nu vismaz es vienu sajauktu dzērienu uzskatu par kļūdu, ne par sliktu apkalpošanu. :)