| From: | divi_g |
Date: | January 3rd, 2007 - 05:39 pm |
---|
| | Re: informatīva rakstura biedināšana vienkārši zaudē jebkādu efektivitāti? | (Link) |
|
Nu okei, vēl jautājums, kāda funkcionālā atšķirība starp plaušu ar šiem mannā biezputras plāceņiem un bez - to arī vajag zināt. Plus par vēža izraisītām sāpēm. Plus par ķīmij- un/vai staru terapijas blaknēm. Plus...
Un rezultātā tā informatīvā kampaņa paliek pārāk sarežģīta, lai būtu efektīva, jo efektīvas ir propagandiskās kampaņas, aļa "Bojāgājējs bez atstarotāja", utt. :)
| From: | elina |
Date: | January 3rd, 2007 - 05:59 pm |
---|
| | Re: informatīva rakstura biedināšana vienkārši zaudē jebkādu efektivitāti? | (Link) |
|
staru terapija vispār nav nepatīkama, tikai mati izkrīt, bet ķīmija gan ir KAUT KAS. un vēži jau arī ne vienmēr ir tādi smuki audzējiņi, reizēm viņi ir šķidri, utt., es esmu PAR to, ka uz cigarēsu paciņām liek tos šausmīgos zīmējumus, jo vizuālie vēstījumi daudz vairāk ietekmē cilvēka apziņu, nekā informatīva apraksts, lai cik biedējošss viņš nebūtu.
From: | eg |
Date: | January 4th, 2007 - 12:40 am |
---|
| | Re: informatīva rakstura biedināšana vienkārši zaudē jebkādu efektivitāti? | (Link) |
|
nav jēgas brīdināt cilvēku par to, ko viņš uzskata par gandrīz neiespējamu. neviens jau nekad nedomā, ka ies bojā nepiesprādzējies, ka nomirs no vēža vai ka kļūs par alkoholiķi.
daudz reālākas briesmas ir sievietes pārmetumi par nepatīkamu elpu, nespēja tikt pie normāla kniebiena dzērumā vai lauzts deguns avārijā. tās ir tās (īstermiņa/prastās) lietas, kas atstāj iespaidu. vismaz uz mani. kā pīpmani.
jāatzīst, ka sociālās reklāmas ir visai specifisks lauciņš, un tajā klasiskie cause-effect paņēmieni ne vienmēr strādā.