kopīgu vērtību un izpratnes pamata
----------------------------------------
Nebija jau runa par divām kopienām, tikai par mūsējo. Un runa ir par to, ka šī vērtību summa ir mainījusies, ka kādreiz bija a=3 un b=7, tagad a=5 un b=1. Ja vienkārši tos ciparus skaita kopā, tad iznāks, ka tu ar matemātiskām metodēm mēģināsi rakstīt sacerējumu, teiksim, literatūrā, jo viss ir mainījies, vidi ieskaitot. Tad jāiemācās skaitīt to pa jaunam - šoreiz jau literatūras vidē.
-----------------------------------------------------
interpretēt situācijas KOPĒJAM SABIEDRĪBAS LABUMAM
--------------------------------------------------
Protams. A es par ko runāju?
Un no vēstures izriet vēturiskā taisnīguma atjaunošana. Ja tu būtu dabūjis savulaik pa muti, tu gribētu kompensāciju. Pēc tam arī varētu sākt sarunas par tālāku sadarbību
---------------------------------------------------
Tobiš no sākuma atņemt zināmas privilēģijas un tad iedot pilsonību. Tas jau tā arī notiek. Vai arī jāgaida tie 50 gadi pilnīgai kompensācijai?
esi tolerants pret vidi un sabiedrību, kuras labumus izmanto.
--------------------------------------------------------------
pēc atriebības, es saprotu to tā. pie tam tos labumus pats jau arī ražo.
Pasaciņas par vienlīdzību
----------------------------------------
Neiet jau runa par vienlīdzību. Iet runa par to, ka nevajag raustīties un būvēt / sargāt savu kultūtu no tā, ka kāda cita kultūra varētu veikt invāziju tavā kultūrā. Lūk, tās ir pasaciņas.