27 May 2016 @ 12:05 pm
mission failed  
nu, un visam pa virsu vēl viens no maniem skolēniem nenolika eksāmenu, un tagad jūtos tā, ka esmu viņu nenormāli pievīlusi.

nepalīdz arī klausīties otrā skolotājā, kurai ir četri tādi, jo viņa tikai skandē, cik briesmīgi ir šī gada skolēni, kādas šausmas.

skolēni nav briesmīgi, neviens skolēns, lai cik riebīgi neizturētos, lai cik neatsaucīgs nebūtu, nav "vienkārši briesmīgs", "nelabojams", "pats pie visa vainīgs". nekas nenotiek vakuumā. man riebjas, kad viņus sauc par "divnieku karaļiem", un neizstāstāmi ļoti sarūgtina, ka man tomēr neizdevās palīdzēt līdz galam noplēst to birku viņam no pieres. jo es zinu, ka tas būtu bijis iespējams. un es jūtos tik vainīga, ka nedarīju kaut ko vairāk.

viņš bija tik nobijies tajā runāšanas daļā. uzlicis krustiņu (bija cits viņa klasesbiedrs, kuram bija ap roku vesela svēto portretu galerija, kas mani riktīgi pārsteidza - bet varbūt bija vērts, viņš arī ir vienīgais visā skolā, kam eksāmenā ir 10), nenormāli rūpīgi saķemmējis matus. un, reāli, līdz sekmīgai atzīmei viņam pietrūka 3 2 punktu, ko viņš tai runāšanas daļā būtu varējis savākt, ja runātu tā, kā vienmēr, kad viņi trenējās.

sasodīts.

protams, man vajadzētu domāt par visiem pārējiem, varbūt koncentrēties uz tiem dažiem, kam eksāmena atzīme ir pat 2 balles augstāka par gada atzīmi, domāt par tiem dažiem citiem bailīgajiem susuriņiem, kas šaubījās, vai noliks, un gan nolika, gan arī uz vairāk, nekā 4, bet es nevaru. viņš man vakar jau krietni pēc pusnakts mykoob bija uzrakstījis vēstuli ar jautājumu, cik punktus dabūja runāšanā. es pat negribu iedomāties, kā tas būs, kad viņš uzzinās rezultātus. protams, tā jau pats par sevi šis nav nekas briesmīgs. bet man sāp sirds, ka tagad viņam tomēr būs vēl viens metaforisks akmens ar uzrakstu "es esmu stulbs", ko glabāt kabatā. pietiek jau, ka viņam to saka skolotāji.
Tags:
 
 
( Post a new comment )
adele_varbut[info]adele_varbut on May 27th, 2016 - 01:09 pm
Šis, protams, ir ļoti skumji, bet, sekojot līdzi visām Tavām aktivitātēm, ir skaidrs, ka Tu esi lieliski ar viņiem strādājusi, nu, Tu jau droši vien to pati zini, bet sajūta, skaidrs, jau paliek tāpat. Ja tas skolēns bija nobijies un tāpēc norunāja sliktāk, nekā varētu, tas, ko Tu stāsti par pārējo skolotāju attieksmi, ir diezgan labs izskaidrojums. Diemžēl ir skolotāji, kuri domā, ka skolēni nāk uz skolu tāpēc, lai atrādītu, cik viņi no dabas ir labi un gudri. Plus, jebkurā gadījumā satraukums var nostrādāt arī labvēlīgākos apstākļos. Var jau tam skolēnam personiski pateikt to, ko Tu raksti te, ka šim nav jābūt zīmogam uz visiem laikiem, lai ko arī teiktu citi skolotāji. Jebkurā gadījumā apsveicu ar to, ko Tev ir izdevies panāk ar šiem skolēniem! Jo kopumā no ierakstiem spriežot, var redzēt, ka tas ir ļoti daudz, un tas ir lieliski.
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on May 27th, 2016 - 06:25 pm
nu, labi, tam nav jābūt zīmogam, bet, reāli, ko viņš lai dara tagad? vienreiz jau uz otru gadu palika 8.klasē. otrreiz mācoties devītajā viņš taču sajuktu prātā.

es tagad gūglēju visādus tehnikumus un tāpat nevaru saprast, vai viņš tajos tad var vai nevar iestāties. un tas ir tikai, pieņemot, ka šis ir vienīgais pārbaudījums/priekšmets, kurā būs sanācis šitā. un tad es domāju, bāc, tajos tehnikumos jau arī nav nekāda medusmaize, kā esmu dzirdējusi no tiem IM kolēģiem, kas tajos strādā, neba nu tur visi skolotāji uzreiz ir desmitreiz iecietīgāki (kādiem viņiem principā vajadzētu būt, zinot, ka LV sistēma šīs izglītības iestādes dezignē kā piemērotu vietu šādiem skolēniem, kam dažādu iemeslu pēc ir gājis grūtāk). arghhhh.

protams, paldies par apsveikumu. gan jau šis pāries vai kaut kā atrisināsies, un tad varēšu papriecāties par to, kā pārējiem izdevās.
(Reply) (Parent) (Link)