|
[Apr. 21st, 2010|10:13 am] |
|
|
|
Comments: |
ja tu nāc te bezjēgā lamāties, tad skaidrs ka nē.
Gluži bezjēgā nē, es par šo "latvenergo ir kraupaini pimpji."
manas lamāšanās pamatojumu lasi augstāk komentos. un tagad pamato savu lamāšanos.
Pamatojums ir nekāds un nesaprotams.
rādu uz pirkstiem "paralizét darbu, iescheduléjot remontdarbus laikà no 10:00 lìdz 17:00 un dievojoties namu apsaimniekotàjiem, ka iemìtnieki ir visi personiski apzinjoti, which is of course not true"
man saskaitīt zaudējumus par tām darba stundām, tad tu sapratīsi?
Latvenergo izsūta īssziņas vairākas dienas ierpiekš saviem klientiem ja gaidāms elektroenerģijas atslēgums, jeb rakstiskā veidā izsūtot vēstules. Jautājums ir kāds tel. nr. ir norādīts līgumā un cik bieži pārbaudam pastkastītes. No pieredzes varu teikt ka 80% gadījumu tel. nr. neatbilst reālajam.
nu lūk, un mums nevienā no šiem veidiem nekas netika paziņots, un pastkastē skatos katru dienu, nu tiešām kaut lapiņu būtu iemetuši. ja pārvaldniece nebūtu tikusi pārliecināta, ka visiem ir izziņots, viņa būtu mums paziņojusi pati. rezultātā par 7h atslēgumu tieši darba dienas laikā uzzināju 10 no rīta, post factum, kad priekšā diena, kuras laikā 4 klienti gaida gatavus darbus. un šādā situācijā man ir visas tiesības nosaukt provaideri par kraupainu pimpi.
Varbūt mājas pārvaldniekam ir līgums ar Latvenergo un atslēgums bija noziņots tieši viņam. Katrā ziņā brīdinājumi tiek sūtīti vienmēr, jautājums kurā ķēdes posmā ir pārrāvums. Tev var vainot gan Latvijas Pastu, gan mobilo operatoru u.t.t. Nevajag klaigāt uzreiz uz pirmavotu.
nu bet par ko es arī runāju, kad es jautāju pārvaldniecei, kur strāva pazudusi, viņa ļoti brīnījās, ka mēs neko nezinām. jo viņai latvenergo pārstāvji ir dievojušies, ka visi ir apziņoti. ja viņi tā nebūtu darījuši, tad viņa pati būtu savus iemītniekus apziņojusi un es nesēdētu pie sasistas siles un nelamātos.
Kaut kādā posmā informācija vienkārši apstājusies. | |