Nu, Stendža savā atklātajā vēstulē arī spalvaino padušu fotogrāfētājus nosauca par žurnālistiem. Ja jau mēs te par pārprodukciju.
Tai pat laikā populārākie, un līdz ar to reklāmdevējiem interesantākie, ja jau mēs atceramies, ka "žurnālists" ir cilvēks, kas no svaiga gaisa arīdzan nepārtiek, ir Delfi un TVNet. Manuprāt nu ļoti radošu mediju piemēri.
Man ir sajūta, ka mēs katrs par kaut ko citu runājam. Dažādi vektori.
Pilnīgi noteikti katrs par ko citu. Es saku, ka cilvēki saņem tādu informāciju, kādu ir pelnījuši, savukārt no tava uztādījuma ir jāsaprot, ka pie Tungusas meteorīta ir vainīga prese nevis TELE2 reklamščiki?
Un piezīme par preses pārprodukciju (fakts, kuram es nudien nepiekrītu) izklausās pēc: "Nu kā tad var nepirkt?"