Vienreiz, no konduktoriem uz kompostieriem - jā, bet domā, ka darbaspēka izmaksas attaisno maiņu divreiz?
ja konduktori N gb. HVZ cik ilgaa laikaa izmaksaa X Ls/meen, tad ja kompostieru ievieshanas un uztureeshans izmaksas <= NxHVZxX, tad ir logjiski pa vidu ieviest kompostierus, jo sho elektronisko fignju ievieshana uzreiz varbuut nav (nebija) iespeejama objektiivu iemeslu deelj.
ja nebūtu braukājuši pieredzes apmaiņā uz Taivānu, Brazīliju un hvz kādu vitempisku, bet paskatījušies Liepājas piemēru (kur jau sen pirms Rīgas bija praktiski atrisināts kompostieru, kontroles un tādu sīkumu, kā maksāšana par braucienu ar īsziņu jautājums), tad, blaa, nebūtu jāmeklē visādi "objektīvi" iemesli!
A lietotāju izmaksas uz biļešu nomaiņu utt., piemēram?
P.S. Kompostieri esot izmaksājuši pusmiljonu. Nu, nezinu, cik konduktoriem algās maksāja, taču RS apgalvo, ka divos gados šamie esot atmaksājušies. Savukārt fokinā ebiļete izmaksās 14 miljonus (!).