Jan. 26th, 2009 @ 04:22 pm (no subject)
About this Entry
From:[info]divi_g
Date: January 26th, 2009 - 06:40 pm

Re: celjaa uz e-biljeti

(Permanent Link)
Vienreiz, no konduktoriem uz kompostieriem - jā, bet domā, ka darbaspēka izmaksas attaisno maiņu divreiz?
From:[info]dunduks
Date: January 26th, 2009 - 07:20 pm

Re: celjaa uz e-biljeti

(Permanent Link)
ja konduktori N gb. HVZ cik ilgaa laikaa izmaksaa X Ls/meen, tad ja kompostieru ievieshanas un uztureeshans izmaksas <= NxHVZxX, tad ir logjiski pa vidu ieviest kompostierus, jo sho elektronisko fignju ievieshana uzreiz varbuut nav (nebija) iespeejama objektiivu iemeslu deelj.
[User Picture Icon]
From:[info]jan09
Date: January 27th, 2009 - 12:12 am

Re: celjaa uz e-biljeti

(Permanent Link)
ja nebūtu braukājuši pieredzes apmaiņā uz Taivānu, Brazīliju un hvz kādu vitempisku, bet paskatījušies Liepājas piemēru (kur jau sen pirms Rīgas bija praktiski atrisināts kompostieru, kontroles un tādu sīkumu, kā maksāšana par braucienu ar īsziņu jautājums), tad, blaa, nebūtu jāmeklē visādi "objektīvi" iemesli!
From:[info]divi_g
Date: January 27th, 2009 - 07:55 am

Re: celjaa uz e-biljeti

(Permanent Link)
A lietotāju izmaksas uz biļešu nomaiņu utt., piemēram?
From:[info]divi_g
Date: January 27th, 2009 - 08:00 am

Re: celjaa uz e-biljeti

(Permanent Link)
P.S. Kompostieri esot izmaksājuši pusmiljonu. Nu, nezinu, cik konduktoriem algās maksāja, taču RS apgalvo, ka divos gados šamie esot atmaksājušies. Savukārt fokinā ebiļete izmaksās 14 miljonus (!).